Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar, opłata.poszla z karty. Po jakims czasie sprzedawca pisze, że z takiego czy owego powodu towar został uszkodzony i nie może go wysłać. Prosi mnie o nr konta dla zwrotu pieniędzy. Pierwszy raz się z tym spotykam. Czy sprzedawca nie powinien wl przycisk anulowanie sprzedaży z własnej winy i zwrócić koszt na kartę(kredytową) tak jak wielu to robi? Po co mam.podawac nr konta, trochę się tego boję, zazwyczaj zwrot kosztów był na kartę bez problemu
@Client:48381675 Sprzedawca może oddać wpłatę w systemie, przez Allegro Finanse, ale być może nie ma tam środków, a sam sobie wpłacić nie może, dlatego chce Twój numer konta do zwykłego przelewu. Podaj mu, to niczym nie grozi.
Jeżeli to zakup na Allegro Lokalnie, to wpłatę może zwrócić tylko na konto, w systemie nie ma takiej możliwości.
Tak, czytałam o allegro finanse, ale sprzedawca ma moje srodki więc dlaczego nie może ich zwrócić tą samą drogą?
@Client:48381675 Może już je sobie wypłacił na własne konto bankowe, wtedy ma zero w Allegro Finanse i systemowo nie zwróci.
Zdecydowałam się podać numer konta. Dziękuję za rozmowę. Pozdrawiam
@Client:48381675 Sprzedający nie ma opcji anulowania zakupu, jeżeli był to zakup na AL to właśnie tak powinien zwrócić środki, jeżeli na zwykłym to może oddać przez AF.