Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem 27 listopada prostownik okazalo się że po rozpakowaniu w środku urządzenia latają luźno śrubki urządzenie nie działało skontaktowałem się że sprzedającym 1 grudnia kurier zabrał sprzęt. Od 1 grudnia pisze raz na tydz co z moim prostownikiem sprzedający twierdzi że sprawdzają go w dziale naprawczym. Pytanie ile czasu ma sprzedający na odesłanie do mnie prostownika bo twierdzą że drugiego nie mogą wysłać tylko muszą naprawić ten i odeślą
Po założeniu reklamacji sprzedajacy ma 14dni na jej rozpatrzenie,( jeżeli złożyłeś z tytułu rękojmi)m bo jak u gwaranta to różnie z tym czasem, otwórz dyskusję i tam opisz problem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dyskusja już dawno otwarta i odpisuje tak
@Jacek16031989 a reklamowałeś z tytułu rękojmi czy gwarancji ???
@kostas11 znając życie nie zostala zachowana poprawna forma a LEF666 jak zwykle nie dopyta tylko jak to on... cos palnie byle popisać 😉
Gwarancji pisze że sprzęt przyszedł nie działający i mam 2 dni na zwrot i nie wiem co zrobić bo już mam dość tych samych wiadomosci
@Jacek16031989 jeśli z tytułu gwarancji, to czas naprawy, czy też odpowiedzi na reklamację, określają warunki wpisane w warunkach gwarancji danego produktu.
@medalik_2009 ostatnio to se (niektórzy) sprzedaFcy wydluzyli czas reakcji na gwarancji do 30 dni 😉
@Client:104371448 bo mogą. Zresztą gwarancja zwykle określa maksymalny termin naprawy, rękojmia nie. Ustosunkować się do reklamacji z tytułu rękojmi masz w 14 dni. Usuwać wadę, jak dobrze to uzasadnisz, to możesz nawet 2 miesiące, bo terminu granicznego nie ma.