Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W związku z tym, iż opisywany produkt nie był zgodny z tym co otrzymałem, to za zgodą Sprzedającego towar mu zwróciłem.
Opisanie z aukcji: "Brak uszk mechanicznych, pęknięć." oraz "Stan bardzo dobry."
Złamany zaczep tylnej klapy jest uszkodzeniem mechanicznym, tak samo jak wygjęta taca od karty SIM. Odstająca klapa z tyłu wyraźnie wskazuje na jej kiepska stan oraz liczne zadrapania oraz wgniecenie na obudowie nie można nazwać inaczej jak stan "dobry"!
Lecz podsumowując całość telefonu, oceniam go na "stan średni" czyli poniżej "dobrego".
Czy przy zakupię na f-rę oraz zwrocie, po zgłoszeniu na allegro, "towar otrzymałem niezgodny z opisem, jako uszkodzony" oraz zgodzie kupującego na zwrot, to otrzymam pelen zwrot poniesionych kosztów, towar + kurier?
Czemu pytam, bo Sprzedający napisał, cytuje:
"Zgodnie z przepisami mam 14dni na dokonanie zwrotu.. Proszę czekać na info i nie wypisać procedur ktore są oczywiste...Informuje tylko że jeśli kupił Pan jako przedsiębiorca to nie ma Pan praw takich jak konsument.. Pozdr"
@Ingel_Walker Doślij mailem pismo reklamacyjne, określ wady, zażądaj zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Ten formularz zwrotu na allegro jest konsumenckim odstąpieniem od umowy - podanie powodu nie ma większego znaczenia, a zwrot konsumencki Ci nie przysługuje. Jeżeli będzie problem, otwórz spór.
@Ingel_Walker powinieneś reklamować a nie zwracać 😞 Bo dostaniesz za sam towar 😞 Zwrot jest dobrowolny i jak się tak dogadaliście jest mało korzystne dla Ciebie, jako przedsiębiorca warto poczytać o prawach i obowiązkach przy umowach B2B 🙂
Wyłączeni rękojmi będą bezskuteczne, jeżeli sprzedawca podstępnie zatai, że rzecz sprzedana ma wadę.
Możesz żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu itp.
@Ingel_WalkerMam takie pytanie, jak rozumiem jesteś kupującym? Czy produkt był na aukcji wystawiony jako nowy czy używany? Upewniam się, bo z opisu rozumiem iż używany i pewnie roczną gwarancją (brak gwarancji producenta)?
Jeśli sprzedawca zgodzi się na proces zwrotu to zwróć go na ogólnych zasadach, czyli napisz odstąpienie podając przyczyny oraz cytując zgodę sprzedającego na zwrot (mam nadzieje że na piśmie masz to). Jeśli tą cześć załatwisz to wyślij telefon na własny koszt, chyba że masz smart to pewnie za free. Jeśli sprzedający chce od Ciebie koszt wysyłki, to już sam zdecyduj, czy chcesz odstąpić od umowy i zapłacić. Możesz także spróbować szczęścia w sądach ale to pewnie żaden z was tej opcji nie chce.
Normalnie przysługuje Ci darmowa reklamacja u sprzedawcy w celu usunięcia usterek, uszkodzeń jak pisze @kostas11