Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jednego sprzedającego kupiłam kilka przedmiotów,jeden z nich jest całkowicie inny niż był w ofercie,reszta ok. Czy mogę zwrócić tylko ten przedmiot
Jeżeli był to zakup konsumencki to nie ma z tym żadnego problemu, możesz zwrócić 1, 2 albo całość, masz na to 14 dni, jeżeli zakup od prywatnego sprzedawcy to zwrot bez podania przyczyny tylko za jego zgodą. Możesz wówczas tylko reklamować z tytułu rękojmi.
@Client:47974648 Tak, możesz zwrócić w ramach reklamacji. Wyślij sprzedawcy mailem swoją reklamację, określ niezgodności z opisem i domagaj się wymiany lub zwrotu ceny towaru i kosztu odesłania. Przesyłka reklamacyjna przy wymianie także na koszt sprzedającego. Możesz też skorzystać z formularza zwrotu na Allegro, wybierając Reklamacja. Adres do odesłania towaru masz w zakładce Reklamacja na aukcji.
Z wysyłaniem reklamacji na e-mail jest jeden problem.
1. - Kupujący może wysłać reklamację na e-mail - ale sprzedający może jej nie otrzymać - w takim przypadku kupujący powinien otrzymać potwierdzenie zgłoszenia reklamacji.
2. - Oczywiście kupujący może odesłać paczkę kurierem za 40 zł - ja osobiście nie widzę sprzedawcy, który zwróciłby kupującemu taką kwotę - co najwyżej kilkanaście zł za paczkę pocztową ekonomiczną.
3. - Zwracany przedmiot - różnie z tym bywa... Ostatnio otrzymałem zwrot towaru , inny niż kupujący zakupił. Tylko w ciągu 40 min. (13:50 - odebranie przesyłki, 14:30 nadanie zwrotu na Poczcie) kupujący zdążył:
- odebrać przedmiot od kuriera, otworzyć przesyłkę, porównać z zamówieniem i stwierdzić niezgodność z zamówieniem
- znaleźć w internecie formularz odstąpienia od umowy, wydrukować go (2 strony), wypełnić "ręcznie" wszystkie dane, zakreślić zakreślaczem niektóre frazy.
- zrobić "ręcznie" małe pudełeczko na ten mały przedmiot i włożyć go do większego pudełka (przedmiot nie został odesłany w pudełku, w którym go wysłałem)
- na zwracanym przedmiocie widniała przyklejona cena 40 zł - a u mnie w sklepie taki przedmiot kosztuje 25 zł i nie naklejam na nim cen.
Jest to po prostu nieuczciwe działanie kupującego - i nie zamierzam dokonać zwrotu kasy.
I co Ty na to....?