Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamówiłem nagrzewnice która po rozpakowaniu okazał się być uszkodzona mechanicznie , wyrwany i uszkodzony manometr .Pudełko nie nosiło śladów uszkodzenia ale było otwierane , nie oryginalna taśma.
Sprzedający nie zgodził się na zwrot o jaki prosiłem, kazał wysłać urządzenie do serwisu .
Czyli korzystam gwarancji ??
Proszę o informacje czy postępowanie sprzedającego było zgodne z prawem.
W takich przypadkach sprzedający raczej wymieniał towar .??
@dering10 Jak zakup od firmy, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, nie korzystaj z gwarancji tylko rękojmi, wówczas za przedmiot odpowiada sprzedawca, otwórz dyskusję z sprzedawcą na zwykłym ALL tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowaa na AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@dering10 "W takich przypadkach sprzedający raczej wymieniał towar"
Często Ci się to zdarza? tzn. że masz już spore doświadczenie w takich przypadkach.
@dering10 Sprzedawca nie może Cię odsyłać z reklamacją do żadnego serwisu, ani do przewoźnika. Musi sam przyjąć i rozpatrzyć reklamację z rękojmi. Żądaj wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Nie powołuj się na żaden zwrot, tylko złóż pisemną reklamację przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz tam problem i jeśli sprzedawca będzie Cię ignorował, poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro. Jeśli sprawa nie zostanie załatwiona, napisz tu ponownie. Podpowiem Ci, jak skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.