anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupione urządzenie przyszło uszkodzone

dering10
#1 Nowicjusz#

Witam  

Zamówiłem  nagrzewnice  która  po rozpakowaniu  okazał się być uszkodzona  mechanicznie , wyrwany i  uszkodzony  manometr  .Pudełko  nie  nosiło  śladów  uszkodzenia ale  było  otwierane , nie  oryginalna  taśma.

Sprzedający  nie  zgodził  się  na  zwrot  o jaki prosiłem,  kazał  wysłać  urządzenie do  serwisu  .

Czyli  korzystam  gwarancji  ??

Proszę  o  informacje  czy  postępowanie  sprzedającego  było  zgodne  z  prawem.

W  takich  przypadkach  sprzedający  raczej  wymieniał  towar  .??

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@dering10 Jak zakup od firmy, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny,  nie korzystaj z gwarancji tylko rękojmi, wówczas za przedmiot odpowiada sprzedawca, otwórz dyskusję z sprzedawcą na zwykłym ALL tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowaa na AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@dering10 "W  takich  przypadkach  sprzedający  raczej  wymieniał  towar"

Często Ci się to zdarza? tzn. że masz już spore doświadczenie w takich przypadkach.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@dering10 Sprzedawca nie może Cię odsyłać z reklamacją do żadnego serwisu, ani do przewoźnika. Musi sam przyjąć i rozpatrzyć reklamację z rękojmi. Żądaj wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Nie powołuj się na żaden zwrot, tylko złóż pisemną reklamację przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz tam problem i jeśli sprzedawca będzie Cię ignorował, poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro. Jeśli sprawa nie zostanie załatwiona, napisz tu ponownie. Podpowiem Ci, jak skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów