Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dziecko przez przypadek kupiło wszystkie rzeczy z mojego koszyka moja karta płatnicza jest powiązana z kątem allegro na kącie nie było środków historia została wykasowana. Kwota zamówienia łącznie to ponad 2 tys. Na koncie będzie wpływ 25.09 jak mogę anulować wszystkie transakcje bez historii i czy nie podniosę żadnych kosztów związanych z tym że zakupiłam towar?
@Client:49315595 przy zakupie od firm nie ma problemu pisz do każdego odstąpienie od umowy gorzej jak zakup od osoby prywatnej tu nie przysługuje odstąpienie, jak nie pobrało kasy to anuluj płatności. Co do usunięcia historii nie będę komentował to nie kasuje zamówień było by zbyt proste 🙂
Czy bez histori zamowien mogę jakoś anulować płatności?
Możesz anulować każdy zakup dopóki sprzedawca nie wygeneruje kodu do przesyłki.Później poprzez powiadomienie sprzedawcy z rezygnacji zakupu, łatwiej
@Client:49315595 Napisz tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc z prośbą o przywrócenie historii zakupów.
Jak widać nie zawsze warto mieć spiętą kartę z kontem allegro.
Trochę nie chce mi się wierzyć, że dziecko samo przebrnęło przez zakupy i płatności na allegro biorąc pod uwagę to, jaki problem potrafią mieć z tym dorośli użytkownicy🤔 Tak czy owak dziecku raczej należy się kara w postaci bana na kieszonkowe do 18, a rodzicielce za zostawienie bez opieki niezablokowanego komputera/laptopa/smartfona (tylko nie wiem jaka miałaby to być kara)😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, dzieci bywają bystrzejsze od rodziców 😁 Też miałam taki zwrot "bo dziecko kliknęło i kupiło" 😁 Allegro powinno pomyśleć o wprowadzeniu nowego powodu zwrotu.
@Client:49315595 Usuń zapisaną kartę tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/karta-platnicza-apple-pay-google-pay/jak-usunac-zapisana-kar...
Bez przywrócenia zakupów do zakładki Kupione możesz anulować każdy zakup. Masz potwierdzenia e-mail o zakupie, więc każdemu sprzedającemu wysyłasz mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli nie masz do nich kontaktu, musisz poprosić Allegro o przywrócenie zakupów.