Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przez przypadek kupiłam dwa razy ten sam produkt. Raz płatność nie chciała przejść, drugim razem wszystko poszło bez zarzutów. Usunelam jak ostatnia pała nie opłacony przedmiot z listy. Sprzedający żąda abym albo oplacila dodatkowy produkt albo anulowała zakup, a ja nie mam już tego zakupu w historii. Co mogę teraz zrobić. Wszystko wskazuje że sprzedający nie wyśle mi przedmiotu dopóki nie opłaca drugiego 😑
Anulować zakup możesz zwyczajnie, wysyłając mailem oświadczenie o rezygnacji. Nie musi to być anulowanie na stronie Allegro. Sprzedawca nie może tego wymagać. Jeśli jednak chcesz anulować przez Allegro, poproś o przywrócenie zakupu do zakładki Kupione tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc a potem anuluj zakup tak;
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.