Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Rok temu zakupiłem poprzez allegro pewną rzecz, niestety okazała się że po tym czasie mimo jej niewielkiego używania okazała się lekko powiedziawszy niskiej jakości i zaczęła się rozlatywać. Wysłałem więc ją na reklamację zgodnie z instrukcją podaną na stronie sprzedawcy. Po 2 dniach otrzymałem maila z potwierdzeniem iż paczka dotarła do sprzedawcy i w dniu następnym zostanie wysłana do serwisu. Miało to miejsce 6 sierpnia a mamy 15 września. Od tamtej pory nie otrzymałem ani jednego maila czy telefonu z informacją na temat reklamacji.
W ciągu 2 ostatnich tygodni wysłałem 3 maile z ponagleniem jeśli chodzi o jakąkolwiek informację, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Mało tego przez telefon jestem albo zbywany albo telefon jest ciągle zajęty.
Co można zrobić w takiej sytuacji? Mam dowody w postaci maili, potwierdzenia wysyłki paczki oraz rozmów telefonicznych. Z góry dziękuję za pomoc.
@akaix1 Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni ( pozytywnie lub negatywnie ) jest domniemana za uznaną. Czego żądałeś w piśmie reklamacyjnym? naprawy? wymiany na nowy ? pieniędzy?
Dokładnie tak, a tu już minął ponad miesiąc i ani odpowiedzi ani zakupionego przeze mnie przedmiotu. Zażądałem głównie naprawy bądź wymiany na nowy a jeśli to nie będzie możliwe to zwrotu pieniędzy. Obecnie w ostatnim mailu z wczoraj w związku z totalnie nie poważnym podejściem i ignorowaniem, zażądałem zwrotu pieniędzy. Oczywiście nadal bez odpowiedzi.
@akaix1 możesz udać się do rzecznika konsumenta to go wyprostuje 🙂
Tak będę musiał zrobić bo to już zbyt długo trwa a ciągłe ignorowanie mnie nie prowadzi do rozwiązania tej sytuacji.
@akaix1 reklamację masz już uznaną, napisz maila że czekasz 3 dni na nowy towar lub zwrot kasy, to że sprzedawca wysyła do producenta nie Twój problem za towar odpowiada sprzedawca i musi odpowiedzieć na reklamację w ciągu 14 dni jak tego nie zrobił została automatycznie uznana na Twoją korzyść 🙂
I tu jest problem taki że sprzedawca udaje że nie istnieje, mimo że ciągle aktywnie dokonuje sprzedaży na allegro. Także ja już nie mam po co do niego pisać czy dzwonić muszę uderzyć gdzieś dalej.
@akaix1 Rób to za pośrednictwem Allegro, masz dowody(maile itd).Wiesz za reklamacja to gwarancja producenta, rękojmia( 2lata) i odpowiada sprzedawca.
@akaix1 Skontaktuj się z Allegro, opisz sprawę i poproś o pomoc. Allegro skutecznie pomaga wielu kupującym, którzy mają problem z reklamacją po dłuższym czasie. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
Tu masz formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...