anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiony Iphone z uszkodzonym, nieoryginalnym ekranem

Client:90340030
#1 Nowicjusz

Telefon iPhone 16 Pro Max, zakupiony poprzez Allegro Lokalnie. Niestety po otwarciu paczki okazało się, że z urzadzeniem jest cos nie tak. Po oględzinach stwierdziłm, że telefon posiada nieoryginalny uszkodzony wyswietlacz ( Wielkie plamy na ekranie które wskazują na wadliwe piksele) wyświetlacz, który został zamontowany w sposób nieprofesjonalny (obawa, że w każdej chwilii może się odkleić od korpusu i odlecieć) ponieważ ekran odstaje od korpusu z każdej strony w sposób nierównomierny  wyświetlacz nie oferuje odświeżania 120 Hz, na ekranie widoczne są plamy od dołu oraz liczne smugi na wyswietlaczu. Mam zdjęcia. Posiadam rowniez filmik jak odpakowuję paczkę  z telefonem.

Przedmiot nie był sprzedawany jako uszkodzony a moim zdaniem powinien i sprzedajacy zataił wadę ukrytą...

Dyskusja ze sprzedającym rozpoczęta ale on nie chce przyjac zwrotu. Co zrobić? Błagam o pomoc...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Monika__L
#18 Luminarz

Już nic

kontynuuj dyskusje 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:90340030 w dyskusji nie używaj stwierdzenia zwrot tylko reklamacja 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:90340030 Poproś w dyskusji o pomoc Allegro. Nasz doradca zweryfikuje sprawę i Ci pomoże. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:90340030
#1 Nowicjusz

I tak właśnie zostało przeze mnie zrobione  ale mam wrażenie że doradca stoi bardziej po stronie nieuczciwego sprzedawcy niż mojej. Cytuje jego odpowiedz: "zgodnie z zasadami procesu reklamacyjnego, prosimy o jasne określenie stanowiska poprzez jednoznaczną odpowiedź: • “Odrzucam reklamację jako bezzasadną”, jeśli reklamacja nie została uznana, lub • “Uznaję reklamację”, jeśli reklamacja została zaakceptowana."

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:90340030 W tej wypowiedzi nie ma nic co sugerowałoby że Allegro stoi po stronie sprzedającego. Allegro nie ma mocy prawnej aby wymuszać na sprzedającym jakiekolwiek decyzje ani też nie ma kompetencji sądu do rozstrzygania kto ma rację - Ty czy sprzedający.

Po prostu Allegro prosi sprzedającego o wydanie decyzji.

Spokojnie czekaj więc na decyzję sprzedającego. Jeśli będzie odmowna to najpewniej otrzymasz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z AOP.

Ważne - nie używaj w stosunku do sprzedającego żadnych stwierdzeń typu 'oszustwo' / 'oszust' / 'nieuczciwy' itp itd. Cokolwiek co sugerowałoby że sprzedający działał świadomie i z zamiarem wprowadzenia Cię w błąd nie będzie działało na Twoją korzyść.

Jeśli będziesz pisał takie rzeczy to może się okazać, że Allegro będzie wymagało od Ciebie zgłoszenia sprawy na policji.

Także po prostu czekaj na decyzję i w razie potrzeby klikaj 'poproś o pomoc Allegro'.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:90340030 Nie doszukuję się w tej wypowiedzi, że Allegro stoi po stronie sprzedającego. 🙂 

Pamiętaj, że proces reklamacji leży wyłącznie po stronie sprzedawcy i my jako Allegro nie możemy wpłynąć na jego decyzję. 

Możesz w tej sytuacji zapoznać się z naszym programem Ochrony Kupujących. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów