Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry chciałem zapytać co mogę zrobić gdy zakupiłem telefon a już 3/4 razy był odsyłany bo coś w nim nie działało czy mogę żądać o zwrot całych kosztów bądź jakiś cześciowy zwrot. telefon dalej podlega gwarancji ale mam juz dośc odsyłania go bo i tak wraca i po paru dniach znów nie działa
Tak, możesz odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaty. Warunkiem jest złożenie pisemnej reklamacji na podstawie rękojmi, nie gwarancji. Rękojmia jest obowiązkowa dla firm - sklepów i trwa 2 lata. Ty decydujesz, czy reklamujesz z gwarancji, czy z rękojmi. Sklep nie może Cię zmuszać do gwarancji. Napisz reklamację i odstąp od umowy w ramach rękojmi, na podstawie art. 560 Kc. Wyślij ją mailem lub pocztą bez odsyłania sprzętu. Jeśli telefon był już naprawiany i wada istotna występuje nadal, sprzedawca nie może już po raz kolejny naprawiać lub wymieniać sprzętu, tylko musi oddać pieniądze. Jeśli będzie z tym problem, załóż Dyskusję i tam ponownie złóż reklamację, a następnie poproś o pomoc pracownika Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Jeżeli minęło 6 miesięcy od zakupu i nie możesz już założyć Dyskusji, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dziękuję bardzo za pomoc