Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłam buty 22 sierpnia w poniedziałek ,od razu zapłaciłam, paczka miała być 24-25 sierpnia u mnie. Sprzedający nie wysłał paczki, nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonu a z tego co widzę nie jestem jedyna w tej sytuacji, jest sporo takich osób, które zakupiły u niego buty i nie otrzymały. Czy jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy?
z poważaniem
Jolanta Targowska
@3048, widzę, że w tej sprawie założyłaś sprzedającemu Dyskusję. Możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. Nie martw się, na pewno nie zostawimy Cię bez pomocy. 🙂
Mam pytanie , jak składać prośbę o rekompensatę do allegro? Butów nie otrzymałam od zakupu minęło ponad 2 tygodnie , sprzedający już nie ma aukcji. Gdzie i jak teraz powinnam się zwrócić?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pieniądze w razie czego z POKU odzyskasz. Szczególnie jeśli rzeczywiście więcej osób ma z nim problem. Ale w sumie to nie wiele napisałaś. Nie napisałaś jaki czas wysyłki deklarował sprzedawca, podałaś tylko czas allegrowego wróżenia. Nie napisałaś również czym to miało być wysłane, bo jak allegro one box to ostatnio dobrze jest jak paczka w tydzień dojdzie, a bywa i dwa.... I ze śledzeniem tego też jest problem. To są tylko 4 dni, bez paniki... Może coś się zwyczajnie stało lub nie doczytałaś czasu wysyłki sprzedającego, a on na kilka dni wyjechał. Jak będzie źle to załóż dyskusję, potem wniosek do POK i kasę odzyskasz.
@mr_oma Wg regulaminu Allegro wniosek do POKu możesz składać po 14dniach a teraz coraz częściej skracacie czas do kilku dni, rozumiem że jest to rekompensata dla kupujących(dla mnie ostateczność), dajcie szansę sprzedających żeby problem rozwiązać w tych regulaminowych 14dniach.
Mam pytanie , jak składać prośbę o rekompensatę do allegro? Butów nie otrzymałam od zakupu minęło ponad 2 tygodnie , sprzedający już nie ma aukcji. Gdzie i jak teraz powinnam się zwrócić?