Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 14.09.2020 zakupilam kanape, z powodów gruntownych remontów poprosilam sprzedającego 3 razy by wysyłka była w pozniejszym terminie, ostateczny termin mial byc 28.03.21 roku... Niestety dzis mija koniec Maja - a ja wciaz nie mam zadnych wiadomości od sprzedającego co do daty kiedy mogę się spodziewać mojej kanapy.
Dlaczego tak długo czekałeś, należało dawno zrezygnować albo z pomocą Allegro odzyskać środki, po takim czasie nie otworzysz dyskusji, więc napisz tu i opisz sytuację: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:40944046 Niepotrzebnie tyle czasu czekałaś ze zgłoszeniem problemu. Minął czas na otwarcie sporu, minął czas na zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Pozostaje Ci tylko poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat, powinien więc dostarczyć towar lub oddać pieniądze.
Gdyby to nie pomogło, napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... i zapytaj o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W wyjątkowych przypadkach, zgodnie z regulaminem POK, termin na złożenie wniosku może zostać wydłużony.
Niepotrzebnie tak szybko kupowałaś nie wiedząc ile czasu zajmie ci remont .Remont się wydłużył a przez to ci minął ci czas na skorzystanie ci z twoich praw regulaminowych. Trochę cię tu chyba wprowadzają w błąd że za długo czekałaś z problemem bo ten zaczął się dopiero po terminie który sama ustaliłaś ze sprzedawcą tj.28 marzec 2021 a wtedy już minął regulaminowy termin na dyskusje .
Bardzo ci dziękuję ❤️
szkoda, że ja nie mam takich cierpliwych klientów 🙂