Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Wczoraj spotkałam się z taką sytuacją. Chciałam kupić 2 przedmioty u jednego sprzedającego. Koszt wysyłki 1 przedmiotu wynosi 9,90. Oba przedmioty, niewielkich gabarytów, miały kosztować 19,90 za sztukę ( 2 różne przedmioty z różnych ofert, wystawionych przez tego samego sprzedawcę). Gdy dodałam je do koszyka, koszt wysyłki został zdublowany (przy zaznaczeniu jednej sztuki w koszyku, koszyt wyniósł 9,90, po zaznaczeniu obu sztuk, koszt okazał się podwójny). Dlaczego, i jaka jest tego przyczyna? Czy jest to błąd Sprzedawcy, który nie zaznaczył w ustawieniach swojego konta że jest możliwy liczony jeden koszt dostawy dla kilku produktów? Sprzedawca próbuje się bronić, że rzekomo zaznaczyłam 2 razy koszt dostawy i przez to zapłaciłam podwójnie koszt wysyłki, a gdybym zamawiała bezpośrednio u niego w sklepie (na jego stronie internetowej??) koszt wyniósł by 9,90. I że mam kierować pytania do Allegro dlaczego jest tak a nie inaczej. Moim zdaniem, to zależy od tego, jakie on ustawi parametry przy dodawaniu aukcji (oferty sprzedaży) i czy umożliwia jeden łączony koszt wysyłki dla 2 czy 3 produktów. Kiedyś sama próbowałam wystawiać drobiazgi ba Allegro, i był możliwy wybór, czy umożliwiam zakup kilku drobiazgów z 1 kosztem wysyłki, czy doliczam dodatkowy koszt do każdego produktu. A może ja się mylę? Proszę o wyprowadzenie mnie z błędu, pozdrawiam 😀
@gwiazdeczka195 hejka 🙂 Oczywiście, że zależy to od cennika dostaw. Podaj mi proszę numer tej oferty, to pokażę Ci, gdzie znajdziesz informację o kosztach dostawy jeszcze przed dodaniem produktu do koszyka. 🙂
Numer oferty: 12907849058 oraz 12907849958.
Widzę także odpowiedź użytkownika o nicku Agloprima2 uważa iż jest to błąd Sprzedawcy, który źle ustawił parametry cennika wysyłki. Proszę więc, abyś ustosunkowała się do tych informacji 😀
Błąd albo celowo tak ustawił, on nie jest z Polski tylko Słowacji.
@gwiazdeczka195 Prawidłowe ustawienia cennika dostaw zależą od sprzedawcy, zatem z mojej wypowiedzi wynika dokładnie to samo, co z wypowiedzi AGLOPRIMA2. Nie za bardzo rozumiem, do czego dokładnie miałabym się ustosunkować? Daj mi znać, czego oczekujesz, a postaram się pomóc 🙂
Mogę pokazać Ci, gdzie sprawdzić te cenniki dostaw w ofercie, spójrz na zakładkę dostawa.
Następnie (jeśli interesuje Cię kilka sztuk przedmiotu) zaznacz taką opcję w zakładce.
Dalej dokładnie widać, że koszty dostawy wynikają z ustawień cennika sprzedającego.
Co w tej sytuacji możesz zrobić jako kupująca? Skorzystać z innej oferty lub zasugerować sprzedającemu poprawienie cenników. My na Gadane chętnie w tym pomożemy. 🙂
🤗
Oferta 12907849058
zakładka dostawa:
Jak suwaczek przesuniesz w prawo:
To wtedy widzisz koszt dla wielu sztuk.
Pomyłkowo lub celowo jest ustawione, że 1 szt. = 1 paczka
Tak wszystko wygląda w komputerze, jeśli działasz z aplikacji lub smartfona może być widać całkiem inaczej
Zdecydowanie jest to błąd sprzedawcy. Źle ustawił cennik wysyłki i wyraźnie chce mieć z tego dodatkowy profit.
Jeśli zdarzała mi się taka sytuacja i klient zapłacił podwójnie pakowałam zawsze jedna paczkę a za druga przesyłkę zwracałam wpłatę zyskując przy tym przychylność kupującego 🙂