Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1.Czy ochrona kupujących również działa przy zakupach od sprzedającego spoza UE (Chiny) oraz czy działa w takim samym zakresie
2.Co w przypadku gdy dostanę towar po zadeklarowanym w aukcji przez sprzedającego czasie?
3. Co jeśli przesyłka zawieruszy się już w Polsce a ja dostanę od sprzedającego wiadomość że przesyłka jest gdzieś na poczcie itp w Polsce i żebym ja sobie odebrał ( przykład żywcem wyjęty z Ali Express)
4. Czy obejmuje mnie ochrona kupujących jeśli mam nieuregulowane należności wobec allegro w wysokości 1,80zl?
5. Jak uregulować należności wobec allegro?
6. Czy jeśli ochrona kupujących nie obejmuje mnie ze względu na nie uregulowana należność wobec allegro (1,80zl) a ureguluje ją już po kupieniu przedmiotu to ochrona kupujących zostanie aktywowana/przywrócona?
@Dwunastyblok już odpowiadam 🙂
1. Tak, Program Ochrony Kupujących dotyczy także zakupów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. Możesz odstąpić od umowy. Masz na to 14 dni od otrzymania zamówienia.
3. Tutaj znajdziesz informacje na temat możliwych dodatkowych opłat. Po zakupie u sprzedającego spoza Unii Europejskiej otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której informujemy o możliwych dodatkowych opłatach. Za dostarczenie do Ciebie przesyłki, na podany w formularzu płatności i dostawy adres odpowiada sprzedający, więc w takim wypadku polecimy kontakt z nim. Powinien odnaleźć przesyłkę i dostarczyć ją do wybranego przez Ciebie punktu.
4. Tak, obejmie Cię Program Ochrony Kupujących. Nie objęła by Cię gdybyś miał zablokowane konto, a do tego może dojść w przypadku poważniejszych zaległości w uregulowaniu opłat.
5. Aby zapłacić rachunek wejdź proszę w tą zakładkę i kliknij [zapłać].
6. Obejmuje Cię Program Ochrony Kupujących.
A co jeśli kupię np. dysk twardy, który okaże się scamem, w środku zamiast np. 1TB będzie 50 mega zapisywane w kółko?
Co jeśli sprzedawca stwierdzi, że o niczym nie wiedział i poprosi mnie o odesłanie do Chin celem weryfikacji?
To składasz reklamację i wg prawa odsyłasz na własny koszt. Sprzedający po rozpatrzeniu reklamacji zwraca Ci koszty odesłania.
@POTEGA_ZWYCIESTW cóz albo cenisz sobie bezpieczeństwo i pewnośc transakcji albo wychodzisz z założenia że - jest ryzyko jest zabawa 🙂
Kupujac od polskiej firmy pewnie zapłacisz drozej lecz także mamsz mniej problemów - Łatwiej o reklamacje, o wpsarcie choćby rzecznika praw konsumenta czy w ostatecznosci o sprawe w sadzie.
Mozesz też kupić u Chińczyka, zapłacić 20% taniej i nie mieć tego calego wsparcia do tego dochodzi ryzyko oclenia i opodakowania zakupu.
Zawsze widzimy od kogo kupujemy. Ja osobiście wole kupić drożej i unikać problemów.
Ale poszukaj i poczytaj co może Cię czekać, tu na forum > zakup z Chin, jak drogi to z pewnością prędzej albo później są z tym problemy, ale wybór należy do Ciebie. Opląty reguluje się tu ale poniżej pewnej kwoty Allegro nie żąda uregulowania: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro?sellerId=7167996