anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakupy

Client:114790013
#7 Wielbiciel#

nie mogę w żaden sposób dokonać zakupu.co jest ,mam dodany do kosza i nie mogę zatwierdzić zapłać. pojawia się jasny niebieski pasek. i nie jest pokazana metoda płatności.pomóżcie. czy ktoś mól się włamać na moje dane.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:114790013 może pomogło by wyczyszczenie ciasteczek pamięci podręcznej. Ewentualnie spróbuj w trybie incognito/prywatnym lub na innej przeglądarce. Albo pytaj się allegro tutaj

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114790013 spróbuj wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną a także sprawdź, czy problem występuje także w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij tutaj proszę zrzut całego swojego ekranu, który obrazuje ten błąd wraz z widoczną datą i godziną. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów