Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie opłaciłam, mam potwierdzenie zdjecia tej sumy z konta, ale sprzedający nie otrzymał pieniędzy. Ponieważ zamówiona lornetka miała być prezentem, a nie otrzymałam jej w podawanym terminie, to teraz chcę zrezygnować z zakupu i anulować transakcje. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego sprzedający nie otrzymał pieniędzy.
@Client:41733475 Cześć! Płatność ma status “nieudana”, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, możesz je anulować w zakładce Moje zakupy.
@Client:41733475 Skąd wiesz, że sprzedający nie otrzymał pieniędzy? O d niego? A może otrzymał? W zakładce Moje zakupy kliknij Szczegóły zakupu, a potem Rozwiń szczegóły zakupu - tak jest to ukryte - a potem sprawdź status wpłaty. Jeśli jest Zakończona, sprzedawca pieniądze otrzymał. Jeżeli jest Anulowana lub Nieudana, wpłata wróci do Ciebie automatycznie w ciągu około 3 dni.