anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówiłam lornetkę i przelałam pieniądze, których sprzedający jednak nie otrzymał

Client:41733475
#7 Wielbiciel#

Zamówienie opłaciłam, mam potwierdzenie zdjecia tej sumy z konta, ale sprzedający nie otrzymał pieniędzy. Ponieważ zamówiona lornetka miała być prezentem, a nie otrzymałam jej w podawanym terminie, to teraz chcę zrezygnować z zakupu i anulować transakcje. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego sprzedający nie otrzymał pieniędzy. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41733475 Cześć! Płatność ma status “nieudana”, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, możesz je anulować w zakładce Moje zakupy

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:41733475 Skąd wiesz, że sprzedający nie otrzymał pieniędzy? O d niego? A może otrzymał? W zakładce Moje zakupy kliknij Szczegóły zakupu, a potem Rozwiń szczegóły zakupu - tak jest to ukryte - a potem sprawdź status wpłaty. Jeśli jest Zakończona, sprzedawca pieniądze otrzymał. Jeżeli jest Anulowana lub Nieudana, wpłata wróci do Ciebie automatycznie w ciągu około 3 dni.

oznacz moderatorów