anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówiłem towar przez SMART allegro, i chcę zwrócić towar i nie mogę w ten sam sposób zwrócić

adri2010
#1 Nowicjusz#

Witam, mam takie pytanie poniewaz sprzedający mnie tutaj do Państwa przysłał, mam takie pytanie poniewaz zamowilem towar i zamawialem go przez SMART czyli darmowa przesylke a zwrocic juz nie moge w ten sam sposob co zamawialem, a kiedys oczywiscie tak mozna bylo.

Moj email adrian.jarzynski1996@o2.pl

moj login. adri2010

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Nie podawaj swojego maila. Nikt do Ciebie nie będzie pisał. Instrukcję zwrotu masz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

oznacz moderatorów