Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:72150522 Jeśli anulowałeś zakup i sklep nie oddał Ci pieniędzy w ciągu 14 dni, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
@Client:72150522 u tego sprzedającego dokonałeś dwóch zakupów. Jednego 25.07.2021r. i to zamówienie oraz płatność zostały anulowane, a drugiego dzisiaj (27.07.2021r) i to jest zamówienie, o którym piszesz, tutaj płatność została anulowana.
Czyli nie zapłaciłeś za zakupy, ponieważ obie wpłaty zostały anulowane, w związku z tym pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego płatność została zrealizowana.