Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiono zestaw 2 umywalek z 2 bateriami i 2 syfonami. 27 marca 2020 r. dotarła przesyłka z jedną umywalką i dwiema fakturami w środku, ponieważ zamówienie było wykonane dla dwóch firm. Nie dotarła jeszcze jedna umywalka , dwa syfony i 2 baterie umywalkowe. Mija miesiąc od złożenia opłaconego zamówienia i nic. Brakujące przedmioty nie dotarły. Okazuje się, że firma E-Vena.pl na swoim profilu na allegro posiada mnóstwo opinii negatywnych związanych z niedostarczeniem zamawianych przedmiotów przez kupujących. Po kontakcie telefonicznym i mailowym nie możemy dość do konsensusu. Firma twierdzi, że jej stany magazynowe się zgadzają i, że wysłali zamówienie w dwóch paczkach. Niestety brakujące rzeczy do dziś nie dotarły. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sporu. Nie mam pieniędzy i nie mam przedmiotów zamówienia.
UMYWALKA MAŁA nablatowa 33x29 BATERIA czarna SYFON
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
Dziękuję, czekam na odpowiedź sprzedającego, jeśli problem nie zostanie rozwiązany będę zgłaszać zawiadomienie na policję.
A na etykiecie masz może 1/2 lub 2/2 paczek ? bo mogło to pójść jako dwie paczki na jedno nadanie i jedna zaginęła, ale to powinien wiedzieć sprzedawca i ustalić co się dzieje z drugą 😞 Tak czy siak czekaj na oficjalne stanowisko dyskusji 🙂
Na etykiecie było 2/2 . Sprzedawca stoi przy swoim, że pakują wszystko jak należy. W paczce znalazłam tylko jedną umywalkę i dwie faktury 😕 Drugiej przesyłki nie mamy. Ponoć została dostarczona. Problem polega na tym, że nie jestem jedną osobą, która tak została potraktowana. Jest mnóstwo takich opinii. Ponoć nawet generują (nie wiem jaki cudem) fikcyjne listy przewozowe.
@kr1986 Mimo że był to zakupu na firmę, możesz odstąpić od umowy ze względu na niedotrzymanie terminu realizacji (nie mylić z konsumenckim odstąpieniem w ciągu 14 dni) i zażądać niezwłocznego zwrotu wpłaty. Brakujące elementy kupisz gdzie indziej. Zagubienie przesyłki to sprawa między sprzedawcą a przewoźnikiem, Ciebie to nie dotyczy. Rozpocznij dyskusję i domagaj się zwrotu wpłaty.
Dziękuję za podpowiedź, spróbuję zatem w ten sposób. Allegro włączyło się w dyskusję więc czekam cierpliwie do poniedziałku. Mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana na moją korzyść. Obawiam się, że jest więcej osób w podobnym położeniu jak ja. Jest sporo nowych opinii dodanym po moim zakupie, które wykazują podobne problemy: towar nie dotarł, niekompletny towar, uszkodzony towar, nieprawdziwe listy przewozowe itp itd.
@kr1986 w sumie dziwna sprawa, że sprzedającemu nie zależy na wyjasnieniu sytuacji. Jeśli wysłał dwie paczki, to jedna nie dotarła. W takiej sytuacji powinien uruchomić procedurę reklamacji u przewoźnika i dochodzić swoich praw. W między czasie powinien albo wysłać ponownie zagubione przedmioty, albo zwrócić za nie pieniądze.
Powinien ale chyba nie ma zamiaru.