Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj zamówiłam produkt i dziś weszłam i widzę, że sprzedający ma zawieszone konto, zaczęłam do niego dzwonić ale cały czas włącza się poczta głosowa, a przesyłkę oplacilam z góry, ponieważ wydawało mi się wszystko okej, co teraz robić?
@Client:103682407 Nigdzie nie dzwoń, tylko otwórz Dyskusję na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś problem i poproś o pomoc pracownika Allegro. Gdyby to nie przyniosło skutku i nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Zawieszone konto nie zwalnia go z wysyłki towaru, środki nie zginą nawet jak nie wyśle to i tak musi ci je oddać,
A jeśli nie ma z nim żadnego kontaktu?