Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za zamówienie zapłaciłem 23.11.2023. Nadal nie otrzymałem zamówienia na stronie. Napisałem do Allegro, problem nie został rozwiązany. Kto zwróci mi pieniądze?
@Client:49448302 sprzedawca odpowiada, umowę masz ze sprzedawcą, allegro nie jest stroną transakcji 🙂
Pisz do sprzedawcy, o towar lub o zwrot kasy, wyznacz termin i napisz że zaczniesz naliczać odsetki 🙂
@Client:49448302 Czy rozpocząłeś dyskusję ze sprzedającym?
A jaki był czas dostawy? dlaczego tak długo czekasz a pytałeś sprzedającego dlaczego nie wysłał, co się dzieje z zakupem, należy otworzyć dyskusję, zakup na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
a na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE