Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam drzwi i ościeżnice sprzedający powiedział ze czekają na dostawę i że ma być w ciągu tygodnia wczoraj dostałam wiadomość ze dopiero 15 września do nich dotrze dla mnie to za długi czas oczekiwania chce zrezygnować z towaru jak to mogę zrobić? Zamówiony towar płatność przy odbiorze
@justin14121974 albo z zakładki Moje zakupy wybierając Zwróć część lub całość lub wyślij email z rezygnacją możesz wspomnieć że Ci termin nie odpowiada i tyle. Powołaj się na niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia jeżeli to było zamówienie na wymiar.
@justin14121974 Wyślij zwykłego maila sprzedawcy z informacją o rezygnacji z zamówienia - będzie to skuteczne odstąpienie od umowy. Po odstąpieniu nie musisz już odbierać towaru, gdyby nawet sprzedawca go wysłał.