Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem pewną przesyłkę, ostatnio zamawiałem na inny adres oraz paczkomat, zmieniłem adresata, ale paczkomat został bez zmian, pisałem do sprzedającego bo nie miałem w tamtym momencie telefonu aby zadzwonić i zmienić adres paczkomatu do innej miejscowości, jeszcze zanim paczka została nadana, odpisał parę minut temu, że paczka już w drodze, wcześniej skonsultowałem się z inpostem i tylko nadawca może zmienić adres przesyłki, co z tym mogę zrobić? 90 km to za dużo aby sobie podjechać po nią
"Jeśli w momencie wysłania paczki w drogę istnieje prawdopodobieństwo, że może zabraknąć dla niej wolnej skrytki, w wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronie, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru/Paczkomat w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję."
https://inpost.pl/pomoc-co-jest-dynamiczne-przekierowanie-paczek-paczkomatowych
Nie masz tego przycisku w mejlu informującym o nadaniu paczki?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Teraz tylko dostaję informację, że paczka jest w drodze, nie ma takiej opcji w mailu
@Damiaan1234 Chodzi o pierwszą wiadomość od inpostu z informacją o tym, że paczka ruszyła w drogę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
tylko że to chyba działa na paczkomaty w promieniu 2km w lini prostej na mapie od docelowego
niestety jeśli przekierowanie paczki się nie uda (a to prawdopodobne bo 90km to nie najbliższa okolica) paczka zostanie zwrócona do nadawcy
Damiaan1234 jeżeli kupiłes na darmowej dostawie dogadaj sie ze sprzedającym,żeby anulował przesyłkę (jeżeli jeszcze nie wyszła z sortowni w jego rejonie)wtedy powinna do niego wrócić bez dostawy do wybranego paczkomatu.Wtedy albo ponów zakup z prawidłowymi danymi i niech wtedy wyślę.Jeżeli opłaciłeś to straciłeś kase na paczce.
paczka już dotarła do paczkomatu, z firmą nie ma kontaktu, wiadomość, że paczka wysłana od jakiegoś pośrednika najprawdopodobniej dostałem, więc teraz będę się bawił
Przekierowanie paczki do innego paczkomatu nie jest możliwe. Jeśli przesyłka jest już w drodze, InPost może zaproponować jedynie zwrot przesyłki do nadawcy. To nadawca powinien przesłać zgłoszenie z taką prośbą na adres pomoc@inpost.pl z adresu powiązanego z przesyłką.
Przeadresowaniu podlegają wyłącznie przesyłki kurierskie, jeśli sprzedający ma podpisaną umowę o świadczenie usług kurierskich. Przesyłki paczkomatowe nie podlegają przeadresowaniu ani przekierowaniu do innego paczkomatu odbiorczego.
@Vetinari "Przekierowanie paczki do innego paczkomatu nie jest możliwe" - to ciekawe, bo w mejlach informujących o nadaniu do mnie przesyłki typu "inpost kurier" był umieszczony link umożliwiający przekierowanie przesyłki.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Podobnie jak z tego co już wiele razy tu pisali, ze przekierowało mu paczkę na drugi koniec miasta bez jego wiedzy itd 😄
Wiedziałem, ze to było by zbyt brutalne, żeby tak robić i zostawiać klienta z ręką w nocniku 😂
Właśnie i mnie to trafiło. Okazało, się, ze rzeczywiście paczka trafiła do innego punktu ze względu na brak miejsca i można było ją tam odebrać lub poczekać 24 godziny aby znalazła się we właściwym paczkomacie co się stało 🙂 Dla kogoś kto koniecznie chciał ją w ten dzień, mogłoby by być to uciążliwe bo musiałby gdzieś dalej pojechać, ale można było poczekać dzień i odebrać ją we właściwym paczkomacie.
Więc nie jest to tak jak było tu parę razy opisywane 😉
@ZibiK30 Ale ja nie pisałem o automatycznym przekierowaniu przesyłki np. z powodu przepełnienia paczkomatu, tylko o tym, że jako adresat mogę ręcznie przekierować przesyłkę kurierską inpostu za pomocą linka znajdującego się w mejlu informującym o jej nadaniu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere A sprawdzałeś może ile dodatkowo to przekierowanie kosztuje?
@ZibiK30 Raz kiedyś z tego skorzystałem i jakoś nic mnie to nie kosztowało.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere No kupującego nic przy zmianie adresu dostawy po wysłaniu już paczki, ale zleceniodawcę tak, chyba, ze w inpoście jest gratis bo w dpd, upc jest płatne jak i magazynowanie (przekładanie terminu odbioru) i inne dodatkowe usługi