anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamiana typu konta na firmowe.

Client:122887356
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,
chciałbym zmienić typ konta na firmowe, lecz nie mogę tego zrobić, ponieważ pokazuje komunikat, że allegro pay jest aktywne lub jest w procesie aktywacji, próbowałem poszukać jakiejkolwiek opcji z tym związane, ale bezskutecznie. Jak przerwać proces aktywacji allegropay?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:122887356 zostaw sobie to konto i otwórz drugie , firmowe , tak jest bezpieczniej .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @Client:122887356! Jedno rozwiązanie to propozycja mdrogerii, czyli założenie nowego, firmowego konta. 
Jeśli chcesz, aby kontem firmowym było konto, o którym piszesz konieczne będzie wypowiedzenie umowy Allegro Pay, aby to zrobić w Panelu Allegro Pay, kliknij OPCJE > Rezygnacja z Allegro Pay. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:122887356
#7 Wielbiciel

Chciałbym przekształcić koniecznie to konto na firmowe, lecz pokazuje komunikat opisany powyżej, a gdy wejdę w Panel Allegro Pay to jest tam wyłącznie opcja "Aktywuj"

oznacz moderatorów

Client:122887356
#7 Wielbiciel

Nawet gdy kliknę opcję aktywacji to pojawia się komunikat, że jeszcze nie mogę aktywować allegro pay

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:122887356 ok, poprosiłam o anulowanie rozpoczętego procesu aktywacji Allegro Pay. 
Wrócę do Ciebie, gdy tylko trzymam informacje w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:122887356 wracam, aby upewnić się, czy na pewno chcesz, abyśmy anulowali rozpoczęty wniosek? Jeśli to zrobimy nie będziesz mógł aktywować Allegro Pay nawet w przyszłości na żadnym koncie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:122887356
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

w takim razie nie chcę anulować wniosku, zamykam temat, dziękuję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:122887356 dzień dobry! Dziękuję za odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów