Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy zdarzyła się kiedyś komuś taka sytuacja, że Allegro rżnie głupa?. Kupiłem akumulator, który po dwóch miesiącach przestał działać, otworzyłem dyskusje ze sprzedającym, który miał wywalone na temat, jakiś Janusz z Allegro się w nią włączył, po czym mimo braku rozwiązania tematu ją zamknął. Pytanie brzmi, chronią złodziei? gdzie jest program ochrony kupujących?
Wg regulaminu dyskusji jak jej nie odznaczysz jako nierozwiązana w ciągu 30dni to się automatycznie zamyka.
Skoro problem nie został rozwiązany możesz poprosić o ponowne otwarcie dyskusji. Pisz poprzez kontakt, albo poproś tutaj moderatorki.
dzisiaj również zawiodłam się na allegro, kupiłam 24.03 towar który utknął gdzieś i od 26.03 nie rusza z miejsca nie mam towaru i nie mam pieniędzy, otworzyłam dyskusję w której sprzedający nawet nie uczestniczył (wysłał auto wiadomość ze postarają się jak najszybciej zająć sprawą) Poprosiłam allegro o pomoc kilka razy odpisało że skontaktowali się z kimś i jak sprzedający dostanie info to ma mi napisać co dalej.... i co i oczywiście nic...więc ponownie poprosiłam allegro o pomoc i co zrobiło? odpisało że sprzedający wywiązał się z umowy i wysłał towar i to nie jego wina !!!! to nic że ja od tygodnia nie mam karmy dla psa i allegro zamknęło dyskusje za mnie nie rozwiązując problemu!!!! jestem wkurzona gdyż widzę że allegro procect to ściema i chroni wyłącznie sprzedających!!! zgodnie z info allegro gdy nie dogadam się ze sprzedającym w dyskusji allegro ma podesłać link allegro proctec aby go wypełnić i otrzymać zwrot środków a tu proszę. allgero zamyka za mnie dyskusje gdy problem nadal nie został rozwiązany!!! żenada chyba czas przenieść się na inne sklepy niż allegro
@IWONKAS1 Sprzedający wysłał towar a ten utknął gdzieś z winy przewoźnika (niech zgadnę ALLEGRO ONE?)
Co niby ma zrobić sprzedający? Jechać na magazyn przewoźnika, szukać paczki i Ci ją przywieźć?
Winnym sytuacji jest przewoźnik a nie sprzedający i to do przewoźnika kieruj pretensje.
@komis-bell "...do przewoźnika kieruj pretensje."
Nie tak interpretować nie można. Kupujący nie zawiera umowy z przewoźnikiem, to Allegro organizuje transport, kupujący tylko wybiera który przewoźnik ma dostarczyć.
Allegro ma metody dyscyplinowania sprzedających, myślę że ma metody dyscyplinowania przewoźników, a Allegro Protect powinno dotyczyć również zagubionych paczek.
Kupujący ma prawo zgłaszać pretensję go Allegro.
@br. Nowy regulamin protect od polowy lutego obowiązuje i nie obejmuje paczek zgubionych ani zniszczonych z winy przewoźnika druga rzecz skoro konsultant napisał że sprzedawca się wywiązał z wysylki to to sugeruje zakup od prywatnej osoby która za paczkę odpowiada do chwili nadania mimo że konsultanci często są jak beton zbrojony to jeszcze tyle danych sobie mogą sprawdzić
a skąd mam wziąć namiary na przewoźnika niby??? to chyba srzedającemu powinno zależeć na rozwiazaniu tego problemu bo ja z nim zawrałam umowe kupna sprzedazy a dla przewożnika nie jestem zadną stroną umowy więc ten kometarz jest raczej śmieszny
Skoro widzisz że przesyłka utknęła to masz numer przesylki
Jak masz nr przesyłki to zapewne nazwę przeowznika
jak masz nazwę firmy to googlasz numer telefonu na infoliniei
takie trudne???
powtarzam NIE JESTEM STRONĄ UMOWY Z PRZEWOZNIKIEM!!!!!!! wiec nie bedzie ze mna rozmawial. Ja zawarłam transakcje ze sprzedającym i od niego oczekuje zaangazowania w rozwiazanie problemu oraz od allegro bo sprzedający ma nieco wywalone !!!
a uszcypliwości prosze kierowac ale nie do mnie !!!!
To nie jest wina sprzedawcy że wybierasz takiego a nie innego dostawcę . Sprzedawca musi udostępniać dostawy przez podmioty które narzuca allegro by klient mógł się cieszyć darmowa wysyłka w smarcie . Gdyby nie Smart to większość sprzedawców pozbyło by się form dostawy które są kłopotliwe ale niestety obowiązkowe.
"wywiązał się z umowy i wysłał towar i to nie jego wina"
ale to prawda...
masz numer przesyłki, dzwon na infolinie. pisz na maila ponaglenia. Nikt inny włącznie z prezesem allegro nic więcej nie zrobi
i to jest właśnie przykre bo sie reklamują że allegro protect chroni kupujących.....tylko ze jak przyjdzie faktycznie problem to niestety tego nie widac !
@IWONKAS1 to sie kupuje od firmy i nie zamawia allegro one wtedy masz 99,9999% że nie wyląduje się w takiej dziadowskiej sytuacji
gdybym wiedziała ze tak sie stanie to bym nie zamówiła.... po co pisac takie komentarze bez sensu...
@IWONKAS1 to na przyszłość już wiesz 3 zarazy z allegro
1 one
2 zakup od chińczyka
3 linki imitujące allegro najczęściej z fb
Wystrzegaj się to nigdy nie wtopisz zakupów
No i właśnie się okazało że nie do końca jest jak piszesz. Byle ciągnąć w swoją stronę
kto niby pisze nie tak jak jest???? i co pisze nie tak jak jest????
@IWONKAS1 Czy to Był Allegro One? Jeśli tak = sama prosiłaś się o kłopoty. To najbardziej zawodny przewoźnik, którego nikt ze sprzedawców nie chce ,a którego narzuca Allegro.