anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaniżanie kosztów wysyłki za ustawioną cenę przez allegro na allegro InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
klient555
#8 Zapaleniec#

To moja kolejna interwencja napisana do allegro = Witam. Proszę o wyjaśnienia dlaczego po raz kolejny z winy allegro zostały w komentarzach zaniżone oceny za koszt wysyłki allegro InPost. Wielki negatyw dla allegro za ustawienie kosztów wysyłki, które nie mają nic wspólnego z moją wyceną dostawy a ja jestem za to karany. To już nagminna sprawa poruszana nie tylko w allegro gadane, która nie doczekała się żadnych reakcji ze strony allegro. Jedyne co pozostaje sprzedającemu to wstawiać na czarną listę na której niedługo braknie miejsca. Proszę o zajęcie rozsądnego stanowiska w tej sprawie. Pozdrawiam serdecznie. Poczekamy - i pewnie nic nie zobaczymy znając podejście allegro do sprzedających.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
FITIPALDI8
#9 Pomysłodawca#

Ręce opadają - takie debilne ustawienia na allegro i całkowity brak reakcji na monity kupujących o likwidację gwiazdek za koszt wysyłki na którym allegro również zarabia na prowizjach po prostu nie mieści się w mojej (być może tępej) głowie. Namaszczony przez allegro kupujący wyrażnie widzi koszta wysyłki, nie pasują to po diabła kupuje. Ale jak ciągle twierdzą super specjaliści z allegro = to są ustalenia biznesowe i tyle w temacie.

oznacz moderatorów
Client50766361
#9 Pomysłodawca#

Szkoda czasu na wyjaśnianie - czarna lista dla kupujących jest wielka. Jest satysfakcja, że allegro również traci na mniejszej sprzedaży od pacjentów z czarnej listy. A tępogłowi kupujący może co nieco załapią i przestaną się bezkarnie dowartościowywać wystawiając mniej gwiazdek. Tego typu zło obróci się w końcu przeciwko nim i to w chwili najmniej spodziewanej i z bezlitosną konsekwencją. Mając ich dane zawsze można dopilnować aby nic nie sprzedali bez negatywu przez dość długi okres czasu.

oznacz moderatorów
klient555
#8 Zapaleniec#

Tak jak myślałem - mea kulpa = oto odpowiedż z allegro === Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zapoznałem się z oceną Kupującego Kasjana1020 dotyczącą zamówienia z Pana aukcji.

Przykro mi, lecz ta ocena jest zgodna z naszymi zasadami, dlatego nie mogę podjąć decyzji o jej usunięciu.

Ocena kosztu wysyłki jest ustanowiona na maksymalną w przypadku darmowej dostawy. W innych sytuacjach jest ona zależna wyłącznie od osobistych uwag Kupującego.

Nie jestem w stanie sprawdzić co dokładnie wpłynęło na obniżenie oceny tego elementu transakcji, rozumiem że skorzystał Pan z taniej metody wysyłki lecz ocena jest zależna od spostrzeżeń Klienta.

Zachęcam Pana do kontaktu z Klientem w tej sprawie. Klient ocenił pozytywnie tą transakcję, więc mam nadzieję, że uda się Państwu dojść do porozumienia.

oznacz moderatorów
Client50766361
#9 Pomysłodawca#

Jak myślałem = szkoda czasu = allegro ma to głęboko w d....

oznacz moderatorów
FITIPALDI8
#9 Pomysłodawca#

Popieram, szkoda czasu i nerwów, nawet słuszne uwagi nie docierają do allegro i tyle w temacie.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@klient555 @FITIPALDI8  Tak jesteś zdesperowany tą urwaną jedną gwiazdką, że z rozpaczy dyskutujesz tutaj sam ze sobą ? @Client50766361  to też Twoje konto ? 🤣😂🤣🤣😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
klient555
#8 Zapaleniec#

Mam już swoje lata i zawsze staram się być uczciwym i sprawiedliwym. Będę się zawsze sprzeciwiał tępogłowym niedowartościowanym osobom, które swoje niepowodzenia starają się odbić mszcząc się na innych. Co tu jest śmieszne. Mamy z braćmi jeszcze dwa konta ale są na urlopach. Dopiszą się po powrocie aby temat wrócił. Nie dziękuję za komentarz i w przyszłości proszę przemyśleć odbieranie gwiazdek zwłaszcza bez powodu. Zło zawsze wraca.

oznacz moderatorów