Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry zamówiłam z opcja zapłać później przesyłki do paczkomatu . Jednak nadawca wysłał mi zła przesyłkę i kazał nie odbierac . Kolejna wogole nie dotarła do paczkomatu co wiąże się z tym ze oby przesyłek nie opłaciłan bo fizycznie ich nie mam . Dostaje teraz SMSy z przypomnieniem o opłacie i została ki zablokowana opcja zapłać później co zrobić by rozwiązać problem ?
Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zażądaj natychmiastowego zwrotu wpłaty za towar przez Allegro Finanse. Jeśli sprzedawca nie będzie reagował lub nie będzie chciał natychmiast oddać pieniędzy, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Po zwrocie wpłaty przez Allegro Finanse, pieniądze trafią do PayPo i zapłata nie będzie już od Ciebie wymagana. Dopóki zwrot wpłaty nie nastąpi, skontaktuj się z Allegro jednocześnie przez formularz i poinformuj o braku towaru i braku zwrotu wpłaty. Poproś, aby nie naliczano Ci żadnych odsetek itp. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088