anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zapłać później

Klaudzia0303
#1 Nowicjusz#

Witam,kupiłam towar przez funkcję " zapłać później"

Jest to bielizna, 

Po jednym praniu miejsce szwów zostało pęknięte,a prałam tylko raz i w delikatnym programie,przeznaczonym do bielizny. 

Czy muszę płacić za towar w takim przypadku? Jak to rozwiązać.?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Klaudzia0303

Tak, musisz zapłacić, ponieważ PayPo już zapłaciło sprzedawcy za ten towar i masz teraz dług wobec operatora, a bielizna nie podlega zwrotom bez podania przyczyny. Masz jednak prawo do reklamacji z powodu wad. Wyślij sprzedawcy mailem pisemną reklamację na podstawie rękojmi, opisz wady i zażądaj wymiany przedmiotu na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. Zapytaj, na jaki adres odesłać towar.

Jeśli będzie problem, napisz tu ponownie.

oznacz moderatorów