Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak masz go w zakładce "Moje zakupy" status opłacony to sprzedający otrzymał zapłatę, może nie wie gdzie szukać ich.
@beretero a zapłaciłeś szybkim przelewem lub metodą płatności bo zwykły przelew księguje się trochę czasu
@beretero czy chodzi o zamówienie nr 61938000-aa31-11ee-adb9-4991025153e7?
Sprawdziłam, że ta płatność ma status "overpaid", a płatność była przelewem tradycyjnym.
W takim przypadku sprzedający powinien otrzymać Twoją wpłatę i może zwrócić Ci nadpłaconą kwotę (było to 90 gr).
W bardzo rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że wpłata nie przechodzi, szczególnie w przypadku przelewu tradycyjnego, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, skonsultujemy to z operatorem płatności i dam znać, czy wpłata doszła do sprzedającego.
@beretero skontaktujemy się ze sprzedającym w tej sprawie, ponieważ wpłata powinna do niego dotrzeć.