Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za towar, z konta zostały mi pobrane pieniądze w historii zamówienia też mi się wyświetla że mam zapłacone, a dzisiaj dostałam wiadomość od sprzedającego że transakcja została anulowana ponieważ było brak płatności. Nie rozumiem tego i chciałabym odzyskać pieniądze w takim wypadku.
Na lokalnym czy głównym allegro? Czasem jest tak, że jakiś nowy sprzedawca nie wie że w odróżnieniu od konkurencyjnych portali najpierw tu kasę dostaje na payu, a potem dopiero wypłaca na konto. Ale to raczej na lokalnym. Najlepiej podaj numer zamówienia i wezwij moderatorów to sprawdzą.
Sprzedający powinien mieć środki tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rozwiazywanie-umowy/wniosek/rozwiazanie
jeżeli masz w zakładce "Moje zakupy" płatność zakończona to sprzedający otrzymał środki, teraz otwórz dyskusję i tam wszystko wyjaśnij, zakup na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:50801311 chętnie pomogę, ale potrzebuję numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
Kontaktowałam się ze sprzedawcą i sobie to nieporozumienie wyjaśniliśmy,przynajmniej narazie, zobaczę co będzie dalej. Dziękuję bardzo za zainteresowanie iilego dnia życzę.
@Client:50801311 dziękuję za informację! W razie problemów, daj proszę znać, będziemy działać 🙂 Miłego dnia!