anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam za zakupy, pobrało pieniążki lecz status to płatność nieudana. Co teraz?

marta_marcisz_95
#7 Wielbiciel#

Sprawa wyglada następująco zapłaciłam za zakupy, z konta pobrało pieniądze a status płatności to: płatność nieudana lecz pieniążki pobrano. Bardzo zależało mi na szybkiej dostawie wiec bez składania nowego zamówienia wybrałam w tym samym „opłać”tym razem za pobraniem do paczkomatu InPost gdzie będę musiała zapłacić drugi raz. Czy pieniążki wrócą na konto same czy trzeba składać jakaś reklamacje?

Nr zamówienia:

f53616e4-aa49-11ec-b02e-1946d846ff3f

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg#

@marta_marcisz_95 "twoje pieniążki" wrócą do trzech dni roboczych na konto, z którego dokonałaś płatności.

oznacz moderatorów