Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, zapłaciłam za przedmioty z Allegro iz w zeszłym tygodniu i nadal zero informacji o wysłaniu przesyłek.
Czy sprzedający otrzymali te pieniądze?
@Jagodkad1 Sprawdź status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy po kliknięciu "Szczegóły". Jeśli wpłata jest zakończona, sprzedawcy otrzymali pieniądze. Jeśli jest anulowana lub nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W takiej sytuacji ponów płatność. Możesz to zrobić teraz lub po powrocie pierwszej wpłaty.
@Jagodkad1 płatność za te zakupy ma status rozpoczęta, opłaciłaś to przelewem tradycyjnym, więc wpłata powinna się księgować do 3 dni. W tej sytuacji proszę wejdź w zakładkę kupione, anuluj rozpoczętą płatność i opłać zmówienie ponownie.
@Jagodkad1 Wiemy już że nie otrzymali, więc należy zapłacić ponownie.