anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam za zakupy przelewem już w zeszły czwartek, a kupujący nadal nie otrzymali pieniędzy.

Jagodkad1
#1 Nowicjusz#

Szanowni Państwo, zapłaciłam za przedmioty z Allegro iz w zeszłym tygodniu i nadal zero informacji o wysłaniu przesyłek. 
Czy sprzedający otrzymali te pieniądze? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Jagodkad1 Sprawdź status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy po kliknięciu "Szczegóły". Jeśli wpłata jest zakończona, sprzedawcy otrzymali pieniądze. Jeśli jest anulowana lub nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W takiej sytuacji ponów płatność. Możesz to zrobić teraz lub po powrocie pierwszej wpłaty.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Jagodkad1 płatność za te zakupy ma status rozpoczęta, opłaciłaś to przelewem tradycyjnym, więc wpłata powinna się księgować do 3 dni. W tej sytuacji proszę wejdź w zakładkę kupione, anuluj rozpoczętą płatność i opłać zmówienie ponownie. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Jagodkad1 Wiemy już że nie otrzymali, więc należy zapłacić ponownie.

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów