Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupilem rzecz i zaplacilem blikiem pisze mi ze platnosc zakonczona a sprzedawca nie dostal pieniedzy, co mam zrobic w takiej sytuacji?
@Client:52609946 jaki masz status przesyłki w https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione ? jak Płatność zakończona to sprzedawca ma kasę tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ jak masz inny status to znaczy że coś nie pykło i kasa wróci Ci na konto i trzeba ponowić płatność 🙂
Jak masz płatność zakończona to sprzedawca otrzymał zapłatę.
no ta ale pisalem ze sprzedawca i pisalo mu ze platnosc nieoplacona
@Client:52609946 Niemożliwe, wprowadza Cię w błąd. Jeżeli Ty masz płatność zakończoną, on musiał ją dostać. Jeżeli będzie Ci stwarzał problem, nie wyśle towaru itp, otwórz Dyskusję i poproś o pomoc Allegro.
wyslal mi ss
@Client:52609946 napisz mu żeby sprawdził tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ może czeka na kasę na koncie bankowym a nie wie że najpierw trzeba to wypłacić 🙂
@Client:52609946 chodzi o ostatni zakup na Twoim koncie? Sprawdziłam i wszystko przeszło, płatność jest zakończona i Sprzedający powinien mieć te pieniądze na koncie.
Client:52609946 - napisz sprzedającemu, żeby sprawdził e-maile, listy wpłat od kupujących, listy wypłat. Czasem jest tak, że transakcja jest opłacona, a system Allegro tego nie wskazuje - miałem już z tym do czynienia. Dopiero dokładna analiza szczegółów płatności pozwala rozwiązać problem.