anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem, dostałem towar, a sprzedający męczy mnie że nie dostał opłaty.

Darek_2202
#2 Obserwator#

Załączam wiadomość.

Moim błędem było, że zapłaciłem więcej 7 gr.

 

Witaj Dariusz Ka ! 

 
Twoje zamówienie o numerze 733195540 już do Ciebie jedzie.
 
Zamówienie dotyczy produktów:
1x: Wycieraczka tył FIAT Punto II 1999- Doblo I 2000-
 
Wszystkie informacje związane z  zamówieniem, w tym postęp w jego realizacji, można sprawdzić pod adresem: https://klient.baselinker.com/733195540/phydndk5ej/13215/
 
Wiadomość generowana automatycznie, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia
 
Pozdrawiamy motodyskont WILDCAR.PL
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg#

@Darek_2202 Jaki jest status płatności w szczegółach zakupu?

oznacz moderatorów

Darek_2202
#2 Obserwator#

Zakup anulowany.

Pieniądze na konto nie wróciły

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Darek_2202 Masz na myśli "płatność anulowana"? Jeśli tak, to sprzedający tej wpłaty nie otrzymał.
Jaka była forma płatności?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wysłał bez zapłacenia? a jak dostawa, kup teraz, a sprzedajacy sprawdził w zakładce AF? a ty masz zapłacone tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

Darek_2202
#2 Obserwator#

1. Wiadomość:

Witaj Dariusz Ka ! 

 
Dziękujemy za zakupy na sklep wildcar. 
 
Zamówienie dotyczy produktów : 
1x: Wycieraczka tył FIAT Punto II 1999- Doblo I 2000-
 
Wysyłka zostanie potwierdzona wiadomością SMS na podany tel. komórkowy oraz e-mailem.
 
Wszystkie informacje związane z zamówieniem, w tym postęp w jego realizacji, wygodnie sprawdzisz na stronie zamówienia: https://klient.baselinker.com/733195540/phydndk5ej/13215/ 
 
2. Póżniej była wiadomość;
Witaj Dariusz Ka ! 
Potwierdzamy otrzymanie wpłaty w wysokości 29.95 za Twoje zakupy na sklep wildcar.
 
Zamówienie dotyczy produktów : 
1x: Wycieraczka tył FIAT Punto II 1999- Doblo I 2000-
 
Wysyłka zostanie potwierdzona wiadomością SMS na podany tel. komórkowy oraz e-mailem.
 
Wszystkie informacje związane z zamówieniem, w tym postęp w jego realizacji, możesz sprawdzić na stronie zamówienia: https://klient.baselinker.com/733195540/phydndk5ej/13215/  
 
Znacznie póżniej była wiadomość
 
Cześć Dariusz,
Twoja płatność za zakupy z 24 stycznia 2025, 10:44:47 nie została przez Ciebie zrealizowana. Jeżeli chcesz szybko otrzymać swoją przesyłkę, dokończ proces płatności.
 
 
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Darek_2202 Najpewniej w wyniku pomyłki / niedopatrzenia sprzedający nadał przesyłkę pomimo tego, że płatność nie została zaksięgowana.

Napisz przez formularz kontaktowy tak jak wskazała @N_Nitka28 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Darek_2202 płatność anulowała się automatycznie- mógł to być problem po stronie banku. Skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez formularz. Załącz potwierdzenie płatności w zgłoszeniu. Nasi doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów