Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłem za towar, pieniądze wyszły z konta ( mam potwierdzenie przelewu ) ale widzę komunikat - płatność nieudana, ponów płatność . Co mam zrobić ?
@haku_1 wskaż zamówienie, którego dotyczy sprawa.
16149390048 . Opłaciłem je ponownie aby otrzymać towar. Pierwsza płatność nie wpłynęła na konto sprzedającego ( ode mnie z konta pieniądze wyszły ) . Druga poszła bez problemu i pieniądze również wyszły z konta.
@haku_1 w naszym systemie jedna płatność widnieje jako przerwana, a druga faktycznie przeszła poprawnie. Jeśli środki za pierwszą płatność nie wrócą na Twoje konto, skontaktuj się z operatorem płatności lub swoim bankiem, by wyjaśnić sprawę.
Skontaktowałem się z bankiem i odpowiedzieli że mam się odezwać do odbiory płatności ( allegro ) . Mam potwierdzenie na dwie identyczne płatności.
Może jeszcze raz napiszę po kolei.
1. Zamówiłem i opłaciłem produkt.
2. Po pół godzinie na Allegro dalej był komunikat że oczekuje na opłacenie. I komunikat - anuluj płatność / opłać ponownie.
3. Będąc przekonanym że coś nie " pykło " anulowałem płatność i dopiero wszedłem na stronę mojego banku - a tam widzę , że pieniądze do Państwa wyszły.
4. Wymieniłem szybkie info ze sprzedawcą . Odpowiedział, że on pieniędzy nie otrzymał, ale zna takie historie i że najczęściej środki wracały do kupującego. W związku z tym ponowiłem płatność która tym razem przeszła bez problemu.
Mogę oczywiście przesłać kopię potwierdzenia obu przelewów.
@haku_1 Taka podwójna, nieudana płatność sama wraca w ciągu kilku dni, niczego nie musisz robić, poczekaj.
Ok. Poczekam i się odezwę.
Dzień dobry. Problem rozwiązany. Pieniądze wróciły na konto.