Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Zapłaciłem za zakup "Blikiem", pieniądze zeszły z konta bankowego a status płatności zakupu był rozpoczęty, płatność niedokończona.
2. Sprzedawca (OleOle) w rozmowie na infolinii poinformował mnie, że zamówienie do niego nie wpłynęło.
3. Kliknąłem "Anuluj wpłatę". Teraz status płatności tego zakupu jest jako "Płatność nieudana".
4. Kupiłem ten sam produkt ponownie, po raz drugi, jako nowy zakup (nowa, inna transakcja) i tym razem wszystko przebiegło bez problemu.
NAJWAŻNIEJSZE:
5. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze za pierwszy, nieudany i anulowany przeze mnie zakup?
@bgwww Środki wrócą automatycznie na Twoje konto bankowe w ciągu 3 dni roboczych. 🙂 Gdyby tak się nie stało, daj znać!
Z chęcią się dowiem, parę minut temu dokładnie to samo spotkało mnie.
Ok, dzięki.
Pieniądze właśnie wpłynęły z powrotem na konto🙂.
Ola, dzięki za pomoc👍.
Pozdrawiam
Grzegorz