Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam taką sytuację, że zakupiłem towar przez Allegro i dokonałem płatności po wyznaczonym terminie. Sprzedający informuje mnie, że on nie dostał potwierdzenia od Allegro, że płatność została dokonana i przez to nie może wygenerować listu przewozowego.
Jak można skontaktować się z allegro i przekazać im potwierdzenie przelewu jako dowód zapłaty.
Pozdrawiam
Rafał
Jak płaciłeś? Jeżeli szybkim przelewem i nie masz w zakładce kupione to nie zapłaciłeś.Możesz zapytać tutaj:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17fJak płaciłeś? Jeżeli szybkim przelewem i nie masz w zakładce kupione to nie zapłaciłeś.
Niech sprzedający na początek sprawdzi wpłaty od kupujących u siebie, mógł przegapić maila z info o twojej wpłacie.Gdyby nie miał twojej wpłaty, to nie generowałby listu przewozowego, chyba że płaciłeś bezpośrednio na jego konto bankowe, a nie przez Allegro Finanse, wtedy nie wygeneruje listu przewozowego przez Allegro.
@Client:89282328 Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Kupione? Rozpoczęta, Anulowana, Zakończona? Jeśli Zakończona, to sprzedający ją otrzymał. Jeśli Anulowana, to pieniądze wracają do Ciebie, jeśli Rozpoczęta, to czekaj. Środki są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego. Jeśli ten czas minął, kontaktuj się z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli płaciłeś przelewem tradycyjnym, taka wpłata może trwać nawet kilka dni.
Status płatności - nie udana
Forma płatności - przelew tradycyjny
Allegro podobno już sprawdza tą sprawę w PayU.
Dzięki
Nieudana, czyli pieniądze zatrzymane w PayU. Rozumiem, że zapłaciłeś gotówką w agencji lub zrobiłeś przelew ze swojego konta w banku. Allegro musi odszukać tę wpłatę i Ci ją zwrócić lub przekazać sprzedawcy. Być może był jakiś błąd w tytule przelewu.