Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zaplacilam za zakup i przesylke.Dokonalam zwrotu zakupu ktory byl niezgodny i znowu zaplacilam za przesylke zwrotna jeszcze raz i to dwa razy wieksza sume/allegro inpost/Dlaczego za niezawiniony zwrot musze placic?dziekuje
A dlatego ze nie czytasz przepisów, jak towar niezgodny z opisem to nie robisz zwrotu bez podania przyczyny tylko składasz rekalamcję a wówczas koszty przenoszą się na sprzedającego.
@danamaria_2010 W przypadku odstąpienia od umowy - koszt zwrotu zamówienia, jest po stronie kupującego. Jednak Sprzedający powinien zwrócić koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie. Więcej na temat kosztu zwrotu zamówienia przeczytasz w tym artykule.
Nic straconego
wystap z roszczeniem to ci odda
@Monika__L napisał(a):
Nic straconego
wystap z roszczeniem to ci odda
Na jakiej podstawie prawnej, skoro to Kupujący opłaca zwrot produktu?
Kupująca miała zgłosić niezgodność produktu z umową (gdzie wszelkie koszty odesłania ponosiłby nierzetelny Sprzedawca), czyja wina że nie zna swoich praw i obowiązków?
Opłaca zwrot
alr ten zwrot był reklamacyjny
@Monika__L napisał(a):
Opłaca zwrot
alr ten zwrot był reklamacyjny
Klientka dokonała zwrotu zakupu, a powinna zgłosić reklamację na niezgodność towaru z umową. I to sprzedawca powinien sobie załatwić odbiór towaru. " Zwrot reklamacyjny", w poście nie ma słowa o reklamacji. Zwrot to zwrot, miała być reklamacja.