Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć chciałem się podzielić z wami taką informacją po kupieniu wadliwego towaru który okazał się bublem po miesiącu czasu sprzedający postawił warunek odesłania przedmiotu tylko i wyłącznie z protokołem reklamacyjnym w którym jest żądanie demontażu przez warsztat montażu przez warsztat do tego wszystkie dane samochodu czyli win data rejestracji imię nazwisko właściciela do tego odesłanie jest możliwe tylko za pośrednictwem kuriera na dodatek musi być wyraźny podpis kuriera na przesyłce którą wysyłamy A tak naprawdę kupiłem regulator napięcia który montuje się na zasadzie dwóch śrubek i dwóch wsuwek które nie można pomylić bo mają różne szerokości niestety Allegro nie pomogło mi w tym temacie zostawiło mnie z problemem samego uznając że sprzedawca ma do tego prawo moim zdaniem Allegro powinno korygować takich sprzedawców bo oni robią wszystko żebyś ty z wadliwym problemem został sam albo żeby cię naciągnąć na maksymalne koszty
Jaki Zaporowy protokół reklamacyjny
Zaporowy
Tak sprzedający rozpatruje rekalamcję i ma prawo uznać bądź nie ale Ty możesz się odwołać, A opisz jak to z Allegro było? a dyskusja, rekompensata itd?
Cześć problem w tym że gdy kupiłem w tym sklepie ten regulator napięcia po trzech dniach przyszło zapytanie automatyczne ze sklepu czy jestem zadowolony z zakupu odpisałem że mam problem z tym regulatorem ponieważ nie ładuje tak jak powinien ładować oczywiście sklep się na to nie odezwał wcale natomiast gdy ponowiłem swoje roszczenia po miesiącu czasu przysłali mi protokół twierdząc że odesłanie jest już niemożliwe i każą mi czy przejść całą wyżej opisaną procedurę dla mnie jest to bardzo krzywdzące czy ktoś z nas wymieniając żarówkę w samochodzie jedzie do serwisu przecież to jest banalnie proste i na tyle proste że można sobie z tym poradzić sam a żarówka która posiada zabezpieczenie przed odwrotnym włożeniem A tak często jest ogranicza też błąd pomyłki i tak samo było w tym regulatorze no ale niestety ani Allegro które zasłania się też tym że sklep ma prawo do tego by żądać taki protokół ani sklep który w żaden sposób nie chcę wyjść naprzeciw kupującemu tylko zasłania się tym protokołem moim zdaniem jest to utrudnianie reklamacji narażanie kupującego na dodatkowe koszty nic więcej w tym się nie dopatruje nie ma w tym żadnej chęci rozwiązania problemu niestety Allegro obecnie też zatrudnia pachołków z Ukrainy którzy przyklaskują tak jak i Allegro każe kiedyś miałem bardzo dobre zdanie o tym sklepie niemniej jednak to już drugi raz gdzie się zawodzę na takich rozwiązaniach rozumiem że Allegro musi dbać o sklepy które sprzedają bo dają im z tego zyski utrzymanie lecz jeżeli zabraknie klientów to i sklepy nie będą mieć na czym żerować
@luk1802 nie wiem kogo zatrudnia Allegro, bo nie pracuję u nich w kadrach, ale zapewniam Cię, że większość spraw jest rozpatrywana na korzyść kupujących