Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca wystawia kiepskie jakościowo towary i co jakiś czas likwiduje sklep i zakłada nowy. Nie mogę się zwrócić z roszczeniem gwarancyjnym do sklepu który jest zlikwidowany. Co zrobić z przysługującą gwarancją ? Do kogo się zwrócić ?
@adam61 Cześć. Nawet jeśli sklep został zlikwidowany/zablokowany, sprzedający odpowiada za towar przez 2 lata od sprzedaży - możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Jeśli Sprzedający nie odpowie na Twoją wiadomość, pamiętaj o możliwości złożenia wniosku z Programu Ochrony Kupujących.
Program ochrony kupujących działa tylko 180 dni po zakupie !
@adam61 Oczywiście, zgadza się - jednakże w wyjątkowych sytuacjach wniosek Kupującego może zostać rozpatrzony pozytywnie po 180 dniach.
A w jaki sposób można wysłać wniosek po upływie 180 dni? Serwis po upływie tego czasu blokuje możliwość wysłania wniosku z POK.
@adam61 Złóż wniosek zwyczajnie, poza formularzem i wyślij go tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Dziękuję