Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam tu do czynienia z dość specyficznym zachowaniem Allegrowicza "sprzedający" [edycja]. Osba ta jest na Allegro od 2 miesięcy a uważa się za super sprzedawcę który to nie lubi komentarzy negatywnych. Zakupiłam u tego Pana nc+ Player z usługą c+ na 90 o wartości 240 zł gratis. Do samej usługi C+ nie mam nic jest ok lecz urządzenie cały czas się zawiesza. Więc przyszedł czas na komentarz wystawiłam komentarz bez treści to znaczy łapka w dół i po dwie gwiazdki bez żadnych opisów. W odpowiedzi dostałam groźbę o pozwie sądowy i naruszeniu wizerunku firmy tego Pana. Ponad to przejrzałam komentarze maił jeszcze 3 inne negatywy. W odpowiedzi na negatywy też groził sądem , pozwem i dodaniem do czarnej listy przez niego. Mało tego Nakłania innych Allegrowiczów do blokowania kupujących którzy mu podpadli co jest całkowitym nietaktem. Jak widać człowiek ma jakieś kompleksy i nie lubi być komentowany. Ja została zmuszona do usunięcia komentarza w obawie o pozew i koszta sądowe. Allegro jedynie co mogło dla mnie zrobić to wysłać upomnienie do w/w Allegrowicza. Czy ktoś z was miał taki przypadek na Allegro bo ja sobie od 6 lat korzystania z tego serwisu nie przypominam !
@WREDZIA-W1 Z niczym nie nie pogrzało. Piszę to, co uważam za stosowne - jeśli ze sprzętem są problemy, należy wspomnieć o tym w komentarzu.
@xyz96 Taaaaa, należy wspomnieć. I koniecznie musi to być negatyw. Skąd wiesz z jakiego powodu są te problemy? Wylałam wczoraj kawę na klawiaturę i zdechła. Powinnam o tym wspomnieć w komentarzu?
@EwaTrade Kupiłam kompresor. Po roku się całkiem zepsuł. Zadzwoniłam do sprzedawcy. W ciągu 3 minut dostałam informację i dokumenty do reklamacji. Na drugi dzień przyjechał kurier i zabrał. W ciągu tygodnia (!) naprawiony miałam z powrotem. Bez kłopotu, bez wychodzenia z domu, szybko. Kupiłam więc drugi, większy i wysmarowałam sprzedającemu pięknego pozytywa, właśnie za podejście do tematu reklamacji. Czy Ty dałaś swojemu sprzedawcy szansę? Napisałaś / zadzwoniłaś do niego, czy od razu wystawiłaś tego negatywa?
@EwaTrade Tak , powinnaś najpierw zareklamować ten uszkodzony towar .sprzedawca któremu zależy na swoim wizerunku powinien szybko ją rozpatrzyć na twoją korzyść zaoferować naprawę na swój koszt lub wymianę na nowy ,pochopnie nie można oceniać człowieka .
@EwaTrade Dwie rzeczy:
1. Nie może Cię zmusić do zmiany komentarza, a zastraszanie możesz zgłosić do Allegro.
2. Czy kontaktowałaś się z nim wczesniej aby wyjaśnić sytuację? Jak nie - to dlaczego oceniłas go negatywnie?