Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam tu do czynienia z dość specyficznym zachowaniem Allegrowicza "sprzedający" [edycja]. Osba ta jest na Allegro od 2 miesięcy a uważa się za super sprzedawcę który to nie lubi komentarzy negatywnych. Zakupiłam u tego Pana nc+ Player z usługą c+ na 90 o wartości 240 zł gratis. Do samej usługi C+ nie mam nic jest ok lecz urządzenie cały czas się zawiesza. Więc przyszedł czas na komentarz wystawiłam komentarz bez treści to znaczy łapka w dół i po dwie gwiazdki bez żadnych opisów. W odpowiedzi dostałam groźbę o pozwie sądowy i naruszeniu wizerunku firmy tego Pana. Ponad to przejrzałam komentarze maił jeszcze 3 inne negatywy. W odpowiedzi na negatywy też groził sądem , pozwem i dodaniem do czarnej listy przez niego. Mało tego Nakłania innych Allegrowiczów do blokowania kupujących którzy mu podpadli co jest całkowitym nietaktem. Jak widać człowiek ma jakieś kompleksy i nie lubi być komentowany. Ja została zmuszona do usunięcia komentarza w obawie o pozew i koszta sądowe. Allegro jedynie co mogło dla mnie zrobić to wysłać upomnienie do w/w Allegrowicza. Czy ktoś z was miał taki przypadek na Allegro bo ja sobie od 6 lat korzystania z tego serwisu nie przypominam !
Co kilka dni ktoś tu pisze o podobnych próbach zastraszania przez sprzedawców, którzy nie potrafią zadbać w inny sposób o jakość swoje sprzedaży. Zazwyczaj na straszeniu się kończy. Niektórzy przysyłają kupującym nawet sfałszowane pisma z lipnych, nieistniejących kancelarii prawnych, aby tylko zastraszyć i wymóc usunięcie zasłużonego negatywa. Jeśli usunęłaś komentarz, możesz go wystawić ponownie, więc jeśli zakup był problematyczny, zrób to. Oceń gwiazdkami transakcję według własnych odczuć, a w treści możesz napisać o wadach sprzętu. Ostrzeżesz tym sposobem innych kupujących przed problemami transakcyjnymi, po to są komentarze. Jeżeli ocena będzie zgodna z rzeczywistym przebiegiem transakcji, nie będzie kłamliwa, absolutnie nic Ci nie grozi i na straszeniu się skończy. Sprzedający Cię nie pozwie ponieważ wie, że to on poniósłby koszty sądowe,
@EwaTrade Tutaj 99% osób odpowiadających to sprzedawcy, więc nie dziw się, że wszyscy będą zniechęcać cię do wystawiania negatywnych ocen po problematycznych transakcjach.
@xyz96 Chrzanisz bez sensu. Nie raczyłeś zauważyć, że odpowiadam jako kupująca? Poza tym ja nie boję się negatywów za zepsuty, niesprawny towar 🙂 Mój nie ma szans się zepsuć 🙂
@WREDZIA-W1 Może opis powinien wyglądać tak.
@pulkownik66 Stanowczo za mało 😀
@pulkownik66 Sądzę że sprawa jest złożona, sprzedający powinien mięć podstawową a lepiej jak zaawansowaną wiedzę co sprzedaje, każdy sprzęt może się zepsuć i podejście do sprawy ma duże znaczenie. Można wystawić ocenę sprzętowi a inną sprzedawcy za załatwienie tematu. Spotkałem i fachowców i laików sprzedających, nie powinien straszyć sądem od razu, nie znamy całego przebiegu rozmowy. Kupujący ma prawo do własnej"subiektywnej" oceny. Problem że Allegro za to obniża noty sprzedawcy.
@LEW433 Bo jej zdaniem, wszystko co może się zepsuć musi być w opisie.
Np: Uwagi dot. Sprzętu- Telewizor marki xyz, może się zepsuć przed, lub po gwarancji- proszę przy zakupie brać oto to pod uwagę.
Nie kupuj- producent nic nie wspomina o mogącej wystąpić awarii sprzętu w ciągu najbliższych dwóch lat.
Pozostaje mi kawę mielić /bo taką lubię dopiero zmieloną/ gębozgryzem, bo po co mi młynek który ,,Może się zepsuć" żarówki które mogą się przepalić. Świeczki też się wypalają. Normalnie same buble. Średniowiecze pomieszane z biedą.
@pulkownik66 Potrzebna jest ludziom "normalność". Nawoływanie ciągle do takiego czy takiego zachowania tylko zaostrza sytuację. Niektórym już nic nie pomoże.
@LEW433 Niestety- tak to jest jak komuś skończył się🤣 termin do spożycia🤣🤣🤣
Sucha i czerstwa piętka🤣
@pulkownik66 Może rozmoczyć w mleku.😁
@LEW433 Tak- skwaszonym. Nie pomogą leki- zioła, kiedy...........telewizor ma doła🤣
@pulkownik66 Żadne leki już tu nie pomogą, tylko "utylizacja", TV.🤣
Jeden bliźniak podobnie dokazywał i stąd wyleciał, drugi, też wulgarny, notorycznie naruszający tutejsze zasady, jeszcze tu jest.
Niektórych tu wypowiedzi to "wulgaryzmy" są słodkimi słowami, to ze tu jest to tylko "znajomości", chodzi i straszy, prowokuje, obraża i jest bezkarna. Może jednak moderator oceni to w końcu obiektywnie. To że pomaga tylko kupującym nie oznacza że może wszystko.
@WREDZIA-W1 A ja chciałbym zobaczyć potwierdzenie od moderatorów, że 99% Gadane to sprzedający 🙂
@DarkStoorM Może, jak coś tak piszę to ma wiedzę.
Ja bym reklamował. Myślę też, że to nie sprzedawca produkuje ten sprzęt, więc dostał negatywa za producenta. I owszem, może Cię pozwać. Choć zapewne tego nie zrobi.
@Vryko Nie za producenta, tylko za to, co sprzedaje. Nie sadzę, aby zamieścił w opisie wady sprzętu.
@xyz96 Ciebie, z tymi wadami, to już całkiem pogrzało! Nie da się wszystkiego przewidzieć i wszystkiego sprawdzić! Kupiłam dobry sprzęt, dobrej marki i się zepsuł. Sprzedawcę mam za to winić?