anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszenie konta

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry , dostałam wczoraj e-mail ,że moje konto zostało zawieszone z powodu naruszenia obowiązujących zasad. Zastanawiam się tylko dlaczego ? Nie sprzedaję żadnych przedmiotów , tylko kupuję. Ostatnio otworzyłam spór ,ponieważ nie otrzymałam przedmiotu ,sprawa została załatwiona ,pieniądze z allegro protect zwrócone . Czy to może być powodem zawieszenia konta ? Napisałam e-mail z prośbą o wyjaśnienie ,rozmawiałam z doradcą na czacie . Pani napisała,że blokadę nałożył dział bezpieczeństwa i wysłała do nich prośbę o wyjaśnienie . Do tej pory nie otrzymałam żadnej wiadomości . 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

komis-bell
#21 Demiurg#

@KatarzynaaaxD Musisz po prostu poczekać na odpowiedź.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Dużo takich sporów otwierasz? czy każdy Twój zakup kończy wypłatą z Allegro Protect? czy może tylko niektóre...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

U...u , czyżby jakaś pozytywna zmiana ?, to dzisiaj drugi watek w temacie .

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

To był pierwszy spór , towar zamówiony był z chin ,czas dostawy podany był do 20 dni ,minął ponad miesiąc ,sprzedający pomimo kontaktu się do mnie nie odezwał ,więc rozpoczęłam dyskusję,sprzedawca nadal milczał i do sprawy włączyło się allegro .

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Sporów z dziwnych powodów byś musiała trochę pozakładać, żeby chciało im się za to blokować. Nie licytujesz czasem sporo bez płacenia? To doprowadza sprzedawców do ataków z pianą na buzi, bo od groma tego jest. Jak zgłosi to zablokują. Co innego jest jak klient się rozmyśli i normalnie powiadomi. A co innego jak przez miesiąc masz zablokowany towar, a on sobie któryś raz żarty robi. Sama raz tak zgłaszałam. 3 zakupy w przedziale 3 miesięcy z 3 różnych kont, każdy na licytacji i każdy bez żadnej próby wpłaty czy jednego słowa. Tylko imię i nazwisko to samo. I nawet powiem, że nasze moderatorki bloka w 5 min załatwiły. Z lokalnego też ludzie nieraz zgłaszają, bo tam niby krótszy czas na wpłatę ale większy odsetek takich klientów.

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

No właśnie nie ,jak już licytuje coś to opłacam licytację,a ostatni raz licytowałam coś kilka miesięcy temu . 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

To już jedyne co mi przychodzi do głowy to włam na konto. Jak zaczynają z niego wychodzić dziwne maile z próbami oszustwa to też po zgłoszeniach blokują.

Kiedyś suport pewnie się odezwie ale z nimi to trwa. Sprawdź jeszcze maila, tam powinni informacje o blokadzie wysłać.

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

Sprawdzam co chwilę 😂 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Chodzi mi o starsze maile z dnia blokady, powinno być jakieś powiadomienie.

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

Nie ma nic ,tylko ten email że konto zostało zawieszone ,a wcześniejsze z pytaniem czy spór został rozwiązany ,bo nie kliknelam zakończ ,nie wiedziałam że muszę coś jeszcze kliknąć 🤦

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KatarzynaaaxD nie musisz nic więcej klikać, tylko cierpliwie poczekać na odpowiedź od działu bezpieczeństwa. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Wierzyć mi się nie chce żeby za to blokowali. Nie dawno klient mi założył spór z powodu "kliknąłem licytuj przez pomyłkę". Nic nie opłacił, poza tym nie odezwał się ani słowem. Sporu też nie zakończył. Kto miał kłopoty? Oczywiście ja, nie on. Nie dostałam zwrotu prowizji od nie zapłaconej oferty z powodu otwartego sporu i braku informacji od klienta o rezygnacji. Dobrze, ze to była książeczka za 10 zeta, więc to 2zł prowizji przeżyję ale ilu innych tak ma i ile z tego się zbiera realnie...

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

No to nie fair ,że to Ty poniosłaś konsekwencję tego ,że ktoś zalicytował przez pomyłkę 🤦 

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

A więc otrzymałam e-mail od działu bezpieczeństwa w którym wyjaśnili mi ,że zablokowali konto ponieważ mają uzasadnione obawy ,że zrealizowałam zakupy wyłącznie z intencją zaszkodzenia sprzedającemu .  Ręce opadają 🤦 zamawiam produkt , płacę,czekam na przesyłkę ,a jeśli nie mam ani towaru ,ani żadnych wyjaśnień ze strony sprzedawcy i chce odzyskać pieniądze to dostaje w zamian zablokowane konto 🤦🤦🤦

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To coś nowego, oni tam w dziale bezpieki zapewne maja prace na liczby, muszą ileś blokad wykonać żeby otrzymali wynagrodzenie i tak sobie na chybił trafił blokują konta. Oby tak nie było ale....

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

Porażka jakaś 🤦 gdybym wiedziała ,że tak się skończy zakładanie sporu to bym tego nie robiła , już pal licho te pieniądze 🤦 teraz nie wiadomo kiedy mi odblokują i czy w ogóle to zrobią , mam konto 15 lat i pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@KatarzynaaaxD Allegro jest bardzo pro konsumenckie i blokady konta kupujących pojawiają się - z tego co mi wiadomo - bardzo rzadko i jedynie w naprawdę uzasadnionych przypadkach.

Także albo nie piszesz wszystkiego i blokada jest uzasadniona albo doszło do jakiejś 'pomyłki' po stronie działu bezpieczeństwa (w co wątpię).

oznacz moderatorów

KatarzynaaaxD
#7 Wielbiciel#

Piszę wszystko tak jak było 😊

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Naprawdę jakieś bzdety wypisują ci z działu bezpieki.😠

oznacz moderatorów