Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W grudniu 2019 kupiłem umywalkę z szafką. Już po dwóch miesiącach rant szuflady zaczął się rozwarstwiać. Sprzedawca niezwłocznie uznał reklamację i odesłał mi nowy front szafki. W październiku tego roku problem się powtórzył, ale teraz sprzedawca nie uznał reklamacji. Niestety allegro nie daje już mi możliwości oceny zakupionego produktu ani żadnej ochrony. W ten sposób kupujący nie dowiedzą się, że sklep jest nierzetelny. Allegro niestety nie chroni swoich klientów w okresie reklamacyjnym.
@Sebalha Czas na komentarz był jeszcze kilka lat temu nieograniczony i można było ocenić podejście sprzedawcy do reklamacji. Niestety, ze szkodą dla kupujących, czas ten została ograniczony do 90 dni, choć rękojmia trwa 2 lata. W swojej sprawie możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
Dzięki za podpowiedź
@Sebalha bo allegro nie jest stroną transakcji, daje ochronę na jakiś czas i to jest ich dobra wola, są inne prawne rozwiązania, udaj się do rzecznika konsumenta pomoże w niesłusznie odrzuconej reklamacji 🙂
Ochronę daje ustawa konsumencka 🙂
@kostas11 Jeżeli nie jest stroną transakcji, to żadnej ochrony nie musi dawać, a jednak daje. Ta ochrona powinna być dłuższa, to nie ulega wątpliwości. Wam w umowach dopisuje czasy dostawy, choć też nie jest stroną.
@xyz96 Czyli jezeli sprzedajacy daje dozywotnią gwarancję to taka powinna być ochrona od Allegro?🤔
@pinsplash Gwarancja nie jest obowiązkowa, 2-letnia rękojmia jest. Czyżbyś był przeciw ochronie kupujących przez Allegro? Nie powinna być dłuższa niż jest?