anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zepsuta drukarka, jak poprawnie zgłosić reklamacje?

Client:46706871
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, zakupiłem drukarkę 3D i po kilkunastu dniach przestała prawidłowo działać. Przestaje po chwili druku podawać filament.  Jak poprawnie zwrócić się do sprzedawcy z reklamacją?  Jak wygląda ten proces?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:46706871 pierw napisz do sprzedawcy maila z reklamacją i opisem problemu, potem jak poprosi odeślij na reklamację 🙂 

Mam nadzieję że nie kupiłeś drukarki na 300 zł z myślą że będzie cuda wyprawiać ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:46706871
#7 Wielbiciel#

Trzeba zachować odpowiednią formę? Drukarka była prawie 5x droższa, cudów nie wymagam, ale niecały miesiąc to trochę krótko.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Napisz w dyskusji że uległa zepsuciu a on Ci odpisze co masz zrobić.

oznacz moderatorów

Client:46706871
#7 Wielbiciel#

Ok dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:46706871 napisz pierw maila, nie musi być jakaś specjalna forma, w necie masz wzory ( dyskusja służy jak są problemy i zamyka się po 30 dniach ) złóż reklamację i jak poprosi to odeślij, ma 14 dni na rozpatrzenie, jak wtedy będą problemy możesz rozpocząć dyskusje !!!

Pamiętaj że od tego roku sprzedawca w pierwszej kolejności naprawia - wymienia, jak nie jest w stanie tego zrobić to oddaje kasę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:46706871
#7 Wielbiciel#

Napisałem w wiadomości przez allegro teraz czekam na odpowiedź, dzięki za pomoc. Potrzebuje żeby drukarka działała nie koniecznie na zwrocie kasy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:46706871 Dyskusja to najlepsza forma pomocy dla kupujących, odpisują Ci sprzedajacy i zrobią wszystko żebyś nie otworzył dyskusji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów