Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zakupiłem drukarkę 3D i po kilkunastu dniach przestała prawidłowo działać. Przestaje po chwili druku podawać filament. Jak poprawnie zwrócić się do sprzedawcy z reklamacją? Jak wygląda ten proces?
@Client:46706871 pierw napisz do sprzedawcy maila z reklamacją i opisem problemu, potem jak poprosi odeślij na reklamację 🙂
Mam nadzieję że nie kupiłeś drukarki na 300 zł z myślą że będzie cuda wyprawiać ?
Trzeba zachować odpowiednią formę? Drukarka była prawie 5x droższa, cudów nie wymagam, ale niecały miesiąc to trochę krótko.
Napisz w dyskusji że uległa zepsuciu a on Ci odpisze co masz zrobić.
Ok dzięki za pomoc.
@Client:46706871 napisz pierw maila, nie musi być jakaś specjalna forma, w necie masz wzory ( dyskusja służy jak są problemy i zamyka się po 30 dniach ) złóż reklamację i jak poprosi to odeślij, ma 14 dni na rozpatrzenie, jak wtedy będą problemy możesz rozpocząć dyskusje !!!
Pamiętaj że od tego roku sprzedawca w pierwszej kolejności naprawia - wymienia, jak nie jest w stanie tego zrobić to oddaje kasę 🙂
Napisałem w wiadomości przez allegro teraz czekam na odpowiedź, dzięki za pomoc. Potrzebuje żeby drukarka działała nie koniecznie na zwrocie kasy.
@Client:46706871 Dyskusja to najlepsza forma pomocy dla kupujących, odpisują Ci sprzedajacy i zrobią wszystko żebyś nie otworzył dyskusji.
Najlepiej to poprzez dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa