Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam reklamacje zakupionego przez allegro sprzętu, sprzedający niestety przeoczył maila więc po 5 dniach zgłosiłam to przez zgłoszenie "Problem z Zakupem".
Pani, która zajmowała się sprawą wyznaczyła termin na uznanie reklamacji, ale nie od dnia wysłania reklamacji, ale od daty zgłoszenia tego przez opcję "Problem z Zakupem", gdy zgłosiłam swoje obiekcje, poprosiła mnie o udowodnienie, że reklamacja została wysłana wcześniej. Wysłałam. Pani to zignorowała i stwierdziła, że data wysłania reklamacji nie jest jednoznaczna z określeniem roszczeń wobec sprzedającego. Zupełnie tego nie rozumie.
@Eilo konsultanci są niedouczeni i tyle nie ma co rozumieć allegro twierdzi że 14dni mija od zgłoszenia w dyskusji tzn że nawet jak minie termin to tak będą twierdzić dalej. Powodzenia z reklamacją.
Dramat...Najpierw każe mi wręcz udowodnić, że mówię prawdę, że wysłałam reklamacje wcześniej, potem uważa że to niczego nie zmienia, bo jak wysyłam reklamacje, to nie powiedziałem czego oczekuję od sprzedawcy -_-, no to chyba jest dość oczywiste czego oczekuję. Najwidoczniej pani Kasia musi mieć wszystko napisane.
Czy jest możliwość wysłania jakiegoś zażalenia na danego konsultanta?