Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji sprzedającemu otrzymałem odpowiedz:
"Reklamację sugerujemy zgłosić bezpośrednio w serwisie producenta. Proponujemy takie rozwiązanie, ponieważ skraca się procedura reklamacyjna omijając nas jako pośredników."
Gdzie faktycznie powinienem zgłosić reklamację ?
Dzień dobry @mathew_92! To zależy z jakiego powodu składasz reklamację.
Tutaj znajdziesz informacje na temat gwarancji, a tutaj reklamacji z tytułu rękojmi (która składasz sprzedającemu).
@mathew_92 decyzja należy do Ciebie , to prawda , zgłoszenie reklamacji sprzedawcy w znaczącym stopniu wydłuża czas rozpatrzenia .
@mathew_92 Możesz zgłosić się zarówno do sprzedającego (z tytułu niezgodności towaru z umową) jak i do producenta (z tytułu gwarancji) - wybór należy do Ciebie.
Co do wiadomości od sprzedającego - faktycznie ma on rację - zgłaszając reklamację z tytułu gwarancji do serwisu producenta (szczególnie jeśli to jest towar jakiegoś 'dużego' producenta) cała procedura jest bardzo szybka i sprawna.
Co to za produkt i jakiej marki?