anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zgłosić reklamację do producenta czy sprzedającego ?

mathew_92
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji sprzedającemu otrzymałem odpowiedz:

"Reklamację sugerujemy zgłosić bezpośrednio w serwisie producenta. Proponujemy takie rozwiązanie, ponieważ skraca się procedura reklamacyjna omijając nas jako pośredników."

Gdzie faktycznie powinienem zgłosić reklamację ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @mathew_92! To zależy z jakiego powodu składasz reklamację. 
Tutaj znajdziesz informacje na temat gwarancji, a tutaj reklamacji z tytułu rękojmi (która składasz sprzedającemu). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mathew_92 decyzja należy do Ciebie , to prawda , zgłoszenie reklamacji sprzedawcy w znaczącym stopniu wydłuża czas rozpatrzenia .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@mathew_92 Możesz zgłosić się zarówno do sprzedającego (z tytułu niezgodności towaru z umową) jak i do producenta (z tytułu gwarancji) - wybór należy do Ciebie.

Co do wiadomości od sprzedającego - faktycznie ma on rację - zgłaszając reklamację z tytułu gwarancji do serwisu producenta (szczególnie jeśli to jest towar jakiegoś 'dużego' producenta) cała procedura jest bardzo szybka i sprawna.

Co to za produkt i jakiej marki?

oznacz moderatorów